رییس پلیس آگاهی استان فارس از به هلاکت رسیدن شرور و قاتل مسلح در عملیات شبانه پلیس در شیراز خبر داد.
کد خبر: ۱۳۴۹۸۸۸

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین، سرهنگ "کاووس حبیبی" در تشریح این ماجرا  اظهار داشت: پس از وقوع دو فقره قتل در سال 99 و تیراندازی منجر به جرح توسط یک نفر در حوزه شهرستان "کوار" و شهر شیراز، موضوع شناسایی و دستگیری این قاتل و شرور متواری به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان فارس قرار گرفت.

وی ادامه داد: با رصدهای شبانه روزی و انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، محل اختفاء این فرد شرور در یکی از خیابان های محله "معالی آباد" شیراز مورد شناسایی قرار گرفته و كارآگاهان پلیس آگاهی جهت دستگیری وی به آن مکان اعزام شدند.

رییس پلیس آگاهی استان فارس با بیان اینکه فرد شرور با مشاهده مأموران انتظامی و بدون توجه به اخطارهای آنان، شروع به تیراندازی به سمت مأموران کرده و حاضر به تسلیم شدن نشد، افزود: پس از مدتی درگیری و تیراندازی متقابل ، در نهایت فرد شرور توسط مأموران انتظامی به هلاکت رسید.

سرهنگ حبیبی گفت: در بازرسی از مخفیگاه این شرور مسلح، 2 قبضه اسلحه کلاش و کلت کمری به همراه مقدار زیادی مهمات مربوطه و مدارک هویتی جعلی کشف شد.

وی با بیان اینکه در سابقه این فرد شرور مواردی همچون 2 فقره قتل، یک فقره تیراندازی منجر به جرح و تهدید و ارعاب شهروندان دیده می شود، تأکید کرد: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و نیروی انتظامی با مخلان نظم وامنیت و کسانی که بخواهند به هر نحوی امنیت و آرامش مردم را به مخاطره بیندازند، برخورد قانونی و قاطع می کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها