مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به اهمیت نقش و فعالیت حوزه سیستم‌های مخابراتی در استان، از سرمایه‌گذاری 6 میلیارد و 912 میلیون تومانی مخابرات طی سال جاری در این حوزه خبر داد.
کد خبر: ۱۳۴۹۲۲۷
سرمایه‌گذاری 7میلیارد تومان در حوزه سیستم‌های مخابراتی کردستانبه گزارش جام جم آنلاین کردستان، آزاد حکمت پیش از ظهر امروز سه شنبه در گفت‌وگو با رسانه های استان با اعلام اینکه این حوزه به لحاظ اجرای اقدامات و پروژه‌های فنی در خصوص ایجاد و توسعه مراکز مخابراتی، بهینه‌سازی ارتباط مراکز موجود با بهره‌گیری از نصب تجهیزات سخت‌افزاری جدید با تکنولوژی روز  و... نقش تاثیرگذاری در ارتقا سطح کیفی و کمی خدمات و سرویس‌های تلفن ثابت و اینترنت پرسرعت ایفا نموده است، اظهار داشت: ارزیابی علمی و عملی شاخص‌های عملکردی این حوزه موید این مهم است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به اجرای 105 طرح در حوزه سیستم‌های مخابراتی از ابتدای سال جاری تا کنون با همت و عزم جدی همکارانِ این حوزه خاطرنشان ساخت: طرح‌های مذکور در نقاط روستایی و شهری استان عملیاتی شده‌اند.

وی ضمن تشریح اقدامات صورت گرفته در راستای اجرایی نمودن این طرح‌ها یادآور شد: افزایش تعداد پورت‌های ADSL به میزان سه هزار و 392 پورت در قالب 44 طرح، افزایش پورت‌های تلفن ثابت به تعداد 368 پورت در قالب پنج طرح، تعویض تجهیزات قدیمی و خارج از رده با نصب سوئیچ جدید با تکنولوژی روز با عنوان 20 طرح و سه هزار و 712 پورت، پروژه طرح خدمات‌رسانی با اجرای طرح اختصاصی به تعداد 320 پورت و در قالب پنج طرح از جمله پروژه‌های اجرا شده توسط مخابرات منطقه است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اعلام اینکه نصب تجهیزات برای ارائه اینترنت پرسرعت در محل، در قالب 18 طرح و 896 پورت و نصب سویئچ تلفن ثابت و ایجاد مرکز مخابراتی با اجرای هفت طرح و تعداد 704 پورت از دیگر اقدامات این مجموعه در حوزه سیستم‌های مخابراتی است افزود: توجه به نیاز و مطالبات به حق و منطقی مخابراتی و ارتباطی مشتریان از استراتژی‌های دارای اولویت منطقه است.

حکمت همچنین از نصب کافوی نوری جدید در نقاط شهری به منظور ارائه سرویس‌های تلفن ثابت، اینترنت پرسرعت ADSL  و VDSL در قالب 6 طرح و دو هزار و 336 پورت خبر داد.

وی بیان داشت: مخابرات منطقه با سرمایه‌گذاری 6 میلیارد و912 میلیون تومان به منظور تامین امکانات و تجهیزات لازم در حوزه سیستم های مخابراتی، در اجرای هفت پروژه در قالب 105 طرح و 11 هزار و 728 پورت یاد شده موفق عمل نموده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان فراهم نمودن شرایط مناسب، برای ارائه به موقع و پاسخگویی به نیاز مشتریان جدید را از اهداف و مزایای طرح‌های اجرا شده در نقاط مختلف استان دانست.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها