مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: با اجرای پروژه‌های مختلفی در حوزه دیتا در استان و با نصب سویچ در مراکز روستایی و برگردان بسترهای ارتباطی، پهنای باند 35 روستای کردستان از حدود 6 تا 12 مگ به 100 تا 1000 مگ افزایش یافت.
کد خبر: ۱۳۴۸۷۹۰
به گزارش جام جم آنلاین کردستان، آزاد حکمت صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در سنندج اظهار داشت: با نصب سویچ در مراکز روستایی و برگردان بسترهای ارتباطی در دو هفته اخیر، پهنای باند 35 روستای استان از حدود 6 تا 12 مگ به 100 تا 1000 مگ افزایش یافت.

مدیر مخابرات منطقه کردستان این اقدام را به منظور ارائه اینترنت مخابراتی با کیفیت بالاتر به مشتریان ساکن در نقاط روستایی عنوان کرد و افزود: عملیات برگردان در روستاهای گلالی و وینسار از بستر فایبرهوم بر روی CWDM اجرا شده و میزان 100 مگ پهنای باند به آنها اختصاص داده شد.

وی نصب سوئیچ در مرکز کلکان با UPLINK 1000 مگ و برگردان روستاهای کلکان، آب باره، عالیجان، بست، بناوچان، توکلان، دره وزان، شریف آباد، گل قلعه،کانی سفید، کیله کبود، ظفر آباد، چول بلاغ و کتک را از دیگر پروژه‌های انجام شده برشمرد.

حکمت به نصب سوئیچ در مرکز کوله دیواندره اشاره کرد و اظهارداشت: 1000 مگ پهنای باند به روستاهای قجر، هزارکانیان، زاغه علیا و سفلی، آغ بلاغ، ابراهیم آباد، زاغه و کپک هم اختصاص یافت.

مدیر مخابرات منطقه کردستان همچنین به نصب سوئیچ در مرکز سنته سقز و اختصاص 1000 مگ پهنای باند به شهر صاحب و روستاهای باشماق، گورباباعلی،کرفتو و قلعه کهنه اشاره کرد.

حکمت افزود: در مرکز بوریدر سوئیچ اختصاصی نصب شده و میزان 1000 مگ پهنای باند به روستاهای بوریدر، چشمیدر، دژن، پایگلان، بیساران و هرسین تعلق گرفت.

وی در ادامه ضمن تقدیر از تلاش و زحمات همکاران حوزه انتقال در مخابرات منطقه کردستان، خاطرنشان ساخت: این مجموعه با بهره‌گیری از تمام توان و پتانسیل‌های موجود در راستای ارائه خدمات با کیفیت‌تر به مشتریان همت می‌گمارد.

وی با اشاره به نیاز روزافزون مشتریان به بسترهای دیتا و انجام امورات خود بر این بستر، تصریح کرد: با توجه به اولویت‌های در نظر گرفته شده، پروژه‌های مختلفی در سطح استان اجرا خواهد شد.

مدیر مخابرات منطقه کردستان توسعه و افزایش پهنای باند به میزان قابل توجه در 35 روستای فوق را نمونه بارز این اقدامات اعلام کرد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها