منچستر در انتظار فلسفه آلمانی
چرا باید به آمدن رالف رانگنیک به یونایتد خوشبین بود؟

منچستر در انتظار فلسفه آلمانی

سرمربی آرژانتینی باشگاه پاری‌ست ژرمن خیلی دوست دارد جانشین اوله گونار سولسشر در منچستر یونایتد شود.
سرمربی آرژانتینی باشگاه پاری‌ست ژرمن خیلی دوست دارد جانشین اوله گونار سولسشر در منچستر یونایتد شود.
کد خبر: ۱۳۴۹۱۸۹

به گزارش جام جم آنلاین، از همان ساعات اولی که خبر اخراج اوله گونار سولسشر در منچستر مطرح شد، رسانه‌ها هنگام اشاره به گزینه‌های احتمالی برای جانشینی او، اول از همه به نام زین الدین زیدان اشاره می‌کردند. اما تازه‌ترین اخبار می‌گوید مسائلی غیر فوتبالی مانع رفتن این مربی به اولدترافورد می‌شود. در حالی که گفته می‌شد زیدان منتظر مربیگری در تیم ملی فرانسه بعد از جام جهانی 2022 است، حالا رسانه‌ها می‌گویند همسر زیدان به هیچ وجه علاقه‌ای به زندگی در شهر منچستر ندارد و به کلی مخالف این انتقال است.

در همین شرایط، روزنامه دیلی میل به نام یک مربی دیگر برای جانشینی اوله اشاره کرد. بنا به گزارش این روزنامه، مائوریسیو پوچتینو، مربی آرژانتینی پاری‌سن ژرمن دوست دارد که روی نیمکت شاطین سرخ بنشیند. گفته می‌شود او از حضور در تیم فرانسوی و مدیریت رختکن این تیم با وجود ستاره‌هایی همچون مسی، نیمار و امباپه خسته شده است. همچنین به دلیل نبودن سطح بالای رقابت در لوشامپیونه، پوچیتینو دوست دارد بار دیگر به انگلیس بازگشته و رقابت با مربیانی همچون یورگن کلوپ، توماس توخل، پپ گواردیولا و آنتونیو کونته را دوباره تجربه کند.

یک موضوع مهم‌تر در این زمینه، مسائل خانوادگی مربی PSG است. طی یک سالی که او هدایت پاریسی‌ها را بر عهده گرفته، به تنهایی و در یک هتل زندگی می‌کند. همسر او علاقه‌ای به زندگی در پاریس ندارد و لندن زندگی می‌کند. بر همین اساس، پوچتینو دوست دارد بار دیگر به انگلیس برگردد. هنوز مدیران منچستر با پوچتینو تماس نگرفته‌اند، اما شاید طی چند روز آینده و با سفر پاری‌سن ژرمن به منچستر برای دیدار با من‌سیتی، اولین تماس‌ها بین طرفین برقرار شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها