طوسی سرپرست کمیته امداد کردستان شد

رضا طوسی شامگاه دوشنبه به عنوان سرپرست کمیته امداد استان کردستان معرفی شد.
کد خبر: ۱۳۴۹۱۲۰
رضا طوسی سرپرست کمیته امداد کردستان شدبه گزارش جام جم آنلاین کردستان، مدیرکل سابق کمیته امداد کردستان در مراسم تکریم و معارفه سرپرست کمیته امداد کردستان, گفت: دوران مدیریت بنده در این نهاد دوران کوتاهی بود که جزو بهترین دوران کاری بنده بوده و  اگر عملکردی در این مدت حاصل شده نتیجه تلاش و زحمات همه کارکنان بوده است.

سیدعلی موسوی جم اظهار کرد: کار در این نهاد و گره گشایی از نیازمندان همانطور که در احادیث و کلام بزرگان اشاره شده  ارزشمند و خوشایند است.

وی افزود: باتوجه به اینکه قبلا در جاهای مختلفی کارکرده ام نوع تفکر غالب در کمیته امداد متفاوت است و کسب رضای خلق و خدا در اولویت کارهای این نهاد است و همکاری خوبی در بین کارکنان وجود دارد.

مدیرکل سابق کمیته امداد کردستان ادامه داد: حفظ کرامت مددجویان و کارکنان جزو اولویت های بنده بود که در زمینه مددجویی به تمامی شهرستانها تفویض اختیار شده بود تا از رفت و آمد و به زحمت افتادن افراد تحت حمایت به سنندج خودداری شود .

موسوی جم یادآور شد: طی چند ماه گذشته حوزه نظارت و بازرسی را مسئول پیگیری درخواست های مددجویی کرده بودم تا در ارائه خدمات به مددجویان تسریع شود و این کار موجب بهبود عملکرد شده بود.

در ادامه جلسه رضا طوسی، سرپرست کمیته امداد کردستان ضمن تقدیر و تشکر از اعتماد رییس کمیته امداد کشور و شورای ارزشیابی دفتر مرکزی برای انتصابش, بیان کرد: امید است در دوران مسئولیت بنده با همکاری و همدلی همه کارکنان زمینه کسب رضایت خانواده های تحت حمایت فراهم شود.

وی گفت: ما در این نهاد وظیفه نوکری و خدمت گذاری به خانواده های تحت حمایت و نیازمند را داریم و تنها چیزی که ارزشمند است کمک به مردم و حل مشکلات این خانواده ها است.

سرپرست کمیته امداد کردستان در پایان از خدمات مدیر کل قبلی تقدیر و تشکر کرد و افزود: قطعا دکتر موسوی جم در سمت جدید خانواده های تحت حمایت را فراموش نخواهند کرد و در جهت حل مشکل این عزیزان با این نهاد همکاری و همراهی خواهند داشت.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها