آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در نشست با مسئولان شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر؛

امام جمعه بوشهر خدمات شرکت آب و فاضلاب را ستود

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر امروز در نشست با مسئولان شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با قدردانی از تلاش مدیرعامل و کارکنان این شرکت در خدمات‌رسانی به جامعه هدف اظهار داشت: خدمات شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در تابستان امسال در مقایسه با تابستان سال قبل قابل تقدیر و سپاس است چراکه امسال مشکلات به حداقل رسید.
کد خبر: ۱۳۴۷۹۶۸

 

به گزارش جام جم آنلاین بوشهر،آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در نشست با مسئولان شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با قدردانی از تلاش مدیرعامل و کارکنان این شرکت در خدمات‌رسانی به جامعه هدف اظهار داشت: خدمات شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در تابستان امسال در مقایسه با تابستان سال قبل قابل تقدیر و سپاس است چراکه امسال مشکلات به حداقل رسید.
وی با اشاره نقش مهم آب در زندگی و حیات بشرگفت:آب یکی از اساسی ترین نیازهای حیاتی بشری هست که درصورت عدم وجود آن در یک منطقه موجب مهاجرت ویا بیماری و مشکلات دیگری می شود وبه همین دلیل آب موضوعی مهم و استراتژیک می باشد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه بحران آب شرب در استان بوشهر تاریخی است تصریح کرد: عدم برنامه‌ریزی در تأمین آب شرب استان بوشهر به 80 تا 90 سال قبل برمی‌گردد چراکه تأمین آب شرب خارج از استان نشان از بحران است که سال‌های متمادی این استان با این مشکل مواجه است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها