کارشناس سازمان هواشناسی خبر داد:

آغاز دوباره بارندگی‌ها در کشور از اواخر امشب

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: هم‌زمان با افزایش غلظت و انباشت آلاینده‌های جوی در شهرهای پرجمعیت، از اواخر وقت امشب سامانه بارشی از غرب ایران وارد کشور خواهد شد.
کد خبر: ۱۳۴۷۶۷۸
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا، «فریبا گودرزی» امروز (دوشنبه) درباره وضعیت آب‌و هوا افزود: هوای تهران، کرج، اصفهان، اراک و مشهد امروز تا حد ناسالم برای گروه‌های حساس است و در صورت کنترل نشدن منابع آلاینده (ثابت و متحرک) ممکن است کیفیت هوا در بعضی ساعت‌ها تا حد ناسالم برای همه گروه‌ها به‌ویژه در مناطق صنعتی و پرتردد کاهش یابد.

وی بیان‌داشت: امروز جوی آرام در کشور حاکم خواهد شد و هم‌زمان از اواخر وقت امروز با ورود سامانه بارشی جدید در برخی نقاط کردستان، کرمانشاه و ایلام بارش پراکنده آغاز خواهد شد.

به گفته کارشناس سازمان هواشناسی، امروز گرم‌باد جنوبی در گیلان و اردبیل را خواهیم داشت و فردا و پس‌فردا ورود سامانه بارشی به نیمه شمالی کشور موجب بارش برف و باران، تندباد و کاهش محسوس دما خواهد شد.

وی ادامه‌داد: فردا در استان‌های گیلان، مازندران، مرکزی و غرب اصفهان بارش باران پیش‌بینی می‌شود.

به گفته گودرزی، روز چهارشنبه فعالیت سامانه بارشی در شرق و مرکز کشور، شرق سواحل شمالی و زاگرس مرکزی تداوم‌خواهد داشت و حتی غرب اصفهان هم تحت تاثیر قرار خواهد گرفت.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: دریای خزر در این مدت مواج و متلاطم است و در خلیج‌فارس نیز امروز مواج پیش‌بینی می‌شود.

وی خاطرنشان‌کرد: آسمان تهران امروز قسمتی ابری و غبارآلود است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها