رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان گفت: بیمه، امنیت شغلی، معیشت و اقتصاد از جمله دغدغه های اصلی خبرنگاران است که باید به آن توجه شود.
کد خبر: ۱۳۴۶۲۰۲

به گزارش جام جم آنلاین گیلان،رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان در دیدار با  نماینده مردم صومعه سرا در مجلس با بیان اینکه اصحاب رسانه باید از امنیت شغلی در کشور برخوردار شوند،اظهار کرد: بیمه، امنیت شغلی، معیشت و اقتصاد از جمله دغدغه های اصلی خبرنگاران است که باید به آن توجه شود.
مهدی پارسا با ابراز خرسندی از حل مشکل بیمه خبرنگاران در کشور گفت: گیلان پیشرو حل مشکل بیمه خبرنگاران در کشور بوده و با کمک اعضا مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی این امر مشکل برطرف شده است.
وی نقش خبرنگاران در شناسایی مشکل کارخانجات در گیلان را موثر دانست و بیان کرد: رسانه ها نقش محوری در پیگیری و رفع مشکلات مردم ایفا کرده و در راستای مطالبه‌گری اقدامات خوبی انجام شده است.
رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان با اشاره به برگزاری سلسله نشست های سازمان بسیج رسانه گیلان با نمایندگان مجلس جهت احصای مشکلات خبرنگاران، تصریح کرد: نتایج خوبی از این نشست ها به دست آمده و اکنون امیدواریم که نمایندگان گیلان برای حل مشکل خبرنگاران در کشور پیشگام شوند.
به گفته پارسا با رویکرد آمدن دولت مردمی امید در دل خبرنگاران برای حل مشکلات آنان زنده شده است زیرا این‌قشر از جامعه همکاره در بحران، سیل و زلزله در بطن ماجرا حضور داشته و با تزریق امید در جامعه بسیاری از برنامه‌های استکبار را خنثی می‌کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها