کم توجهی به مخابرات حذف سرمایه مردم است .
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در نشست خبری:

کم توجهی به مخابرات حذف سرمایه مردم است .

مدیر مخابرات منطقه با اشاره به نیاز روز افزون مراکز روستایی به افزایش ظرفیتهای دسترسی به شبکه اینترنت گفت: در همین راستا پهنای باند اینترنت در روستاهای قادرمرز،سیس و سرنجیانه از توابع شهرستان دهگلان افزایش یافت.
کد خبر: ۱۳۴۶۰۰۵
به گزارش جام جم آنلاین کردستان، آزاد حکمت صبح امروز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران رسانه های استان اظهار کرد: در راستای تحقق برنامه های تدوین شده برای سال جاری در مخابرات منطقه نسبت به توسعه و ایجاد زیرساخت های دیتا در سطح استان به ویژه مناطق روستایی اقدامات چشمگیری صورت گرفته است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان افزود: تامین تجهیزات و سرمایه گذاری های لازم با حمایت های مسولین ارشد شرکت مخابرات ایران به منظور ایجاد دسترسی شهروندان و مردم فهیم استان به خدمات و سرویس های مخابراتی از برنامه های دارای اولویت منطقه است که با تلاش همکاران برای تحقق آنها گام برخواهیم داشت.

حکمت خاطر نشان ساخت:در راستای افزایش پهنای باند اینترنت در روستاهای قادرمرز - سیس و سرنجیانه در شهرستان دهگلان تجهیزات CWDM نصب و راه اندازی شده است.

وی اعلام کرد: با این اقدام پهنای باند اینترنت این روستاها از 20 مگ به 100 مگ معادل 5 برابر ، افزایش یافته است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان تصریح کرد: با اجرای این پروژه ساکنین سه روستای مذکور از بهبود کیفیت سرویس اینترنت بطور بسیار قابل توجه  بهره مند شده اند.

وی ارائه همزمان پیام از طریق صوت و تصویر،افزایش سرعت دسترسی به محتواهای موجود در فضای مجازی،بهره مندی ساکنین روستاها از بسترهای دیتا به منظور ایجاد و توسعه کسب و کارهای بومی به صورت آنلاین، جلوگیری از پدیده اجتماعی مهاجرت، برقراری عدالت اجتماعی و افزایش و ارتقا سطح دانش و آگاهی روستاییان را از جمله اهداف اجرای این پروژه دانست.

حکمت همچنین اعلام کرد : در حال حاضر حدود 550 روستای استان دارای اینترنت مخابراتی هستند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر 142 هزار و 797 مشترک از سرویس های متنوع مخابراتی بر بستر دیتا استفاده می کنند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها