مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به اجرای برنامه های توسعه زیر ساخت شبکه دیتا و اینترنت در مراکز شهری استان گفت : ظرفیت شبکه دیتا مرکز شهید رشیدی نیا در سنندج به میزان 10 برابر افزایش یافت.
کد خبر: ۱۳۴۴۸۵۶
به گزارش جام جم آنلاین کردستان، آزاد حکمت پیش از ظهر امروز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: با توجه به اهمیت مرکز شهید رشیدی نیا و پوشش بخشهای مهم مسکونی و اداری در این حوزه و همچنین نقش مهم خدمات مبتنی بر دیتا به لحاظ کمی و کیفی نسبت به توسعه زیرساخت شبکه دیتا اقدام شده است.

وی با اشاره به اینکه این اقدام به منظور دسترسی بیشتر مشتریان به شبکه دیتا و رفع نیازهای ارتباطی آنان صورت گرفته است اظهارداشت: ظرفیت شبکه  دیتا و اینترنت مرکز شهید رشیدی نیا در سنندج از 1G به 10G معادل 10000 مگ ارتقا یافته است.

حکمت با اعلام اینکه اجرای هر پروژه و عملیات مخابراتی توسعه و افزایش سطح کمی و کیفی خدمات و سرویس های مخابراتی را به دنبال دارد خاطر نشان ساخت: اجرای پروژه مذکور نیز افزایش 10برابری ظرفیت شبکه دیتا در مرکز شهید رشیدی نیا واقع در شهرستان سنندج را فراهم آورده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان، نیاز روز افزون شهروندان ومشتریان به بسترهای دیتا و اینترنت پرسرعت مخابرات را یادآور شد و تصریح کرد: در عصر حاضر که اکثر فعالیت ها ،امورات مردم و آموزش ها در بسترهای آنلاین و در درگاههای غیر حضوری انجام می شود، این مجموعه نیز تلاش دارد خدمات مطلوب و با کیفیت و در خور شهروندان را ارائه نماید.

حکمت به سرمایه گذاریهای مخابرات منطقه در سطح استان با هدف ارتقا و توسعه زیرساخت های دیتا به لحاظ کمی و کیفی اشاره داشت و اضافه کرد: این مجموعه با تلاش همکاران، حمایت و پشتیبانی مسولین ارشد شرکت مخابرات ایران و مسولین استانی از هیچ تلاشی در راستای ارائه خدمات به مشتریان دریغ نخواهد ورزید.

وی بیان داشت : هم اکنون سرویس های ADSL,VDSL,FTTH  وSIP PHONE از جمله سرویس های مبتنی بر دیتا هستند که شرایط استفاده برای شهروندان متقاضی و مشتریان در سطح استان فراهم شده است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها