دومین عضو باند آزارگران شیطانی که با تهیه فیلم‌های سیاه از قربانیان خود اخاذی می‌کردند، در پیگیری پرونده زورگیری در بازار تهران دستگیر شد. همزمان با دستگیری این متهم، سومین شکایت از جنایت‌های سیاه آنها فاش شد.
کد خبر: ۱۳۴۵۰۹۱

به گزارش جام جم آنلاین، اوایل پاییز سال گذشته پسر ۱۸ ساله‌ای با حضور در شعبه چهارم بازپرسی دادسرای جنایی تهران از سه مرد جوان به اتهام آدم ربایی، سرقت، اخاذی، آزار و اذیت و تهیه فیلم سیاه شکایت کرد. چ

شاکی به بازپرس گفت: «شب حادثه برای رفتن به جشن تولد دوستم سوار خودروی پرایدی شدم. راننده در میانه راه تغییر مسیر داد و وقتی اعتراض کردم، دو سرنشین دیگر خودرو با چاقو تهدیدم کردند. آنها مرا به خانه‌ای در اطراف تهران بردند و یک شبانه‌روز به گروگان گرفتند. کتکم زده، مورد آزار و اذیت قرارم دادند و با گوشی از صحنه آزار و اذیتم فیلم گرفتند. روز بعد با سرقت پول‌هایم مرا در حوالی خانه‌مان رها کردند. شماره تلفنم را گرفتند و بعد با تهدید به انتشار فیلم، پول خواستند که مجبور شدم طلاهای مادرم که ۵۰ میلیون تومان ارزش داشت را سرقت کنم و به آنها بدهم. اما دست‌بردار نبودند و دوباره پول خواستند که تصمیم به شکایت گرفتم.

بعد از این شکایت، پسر دیگری که به طور مشابه به دام اعضای این باند افتاده بود نیز شکایت کرد. پلیس بعد از یک ماه توانست یکی از متهمان را بازداشت کند.

او به جرایم سیاهش اعتراف کرد، اما مدعی شد فیلم سیاهی در کار نیست و شاکیان دروغ می‌گویند. در حالی که دو همدست او فراری بودند، متهم در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه و به ده سال حبس محکوم شد. چ

پلیس به دنبال همدستان فراری او بود که با گذشت یک سال از ماجرا، چند روز پیش رد یکی از آنها در بازار تهران به دست آمد که با تهدید چاقو از مردم اخاذی می‌کرد.

با شناسایی مخفیگاه متهم فراری، ماموران او را دستگیر کردند که در تحقیقات گفت: «همراه دوستانم در پوشش مسافربر پسران جوان را سوار می‌کردیم. با تهدید چاقو آنها را ربوده و به خانه اجاره‌ای در اطراف تهران منتقل می‌کردیم. پول و اموال‌شان را می‌گرفتیم. بعد از آن‌که رهایشان می‌کردیم دوباره به آنها زنگ زده و با تهدید می‌خواستیم که برای‌مان پول بیاورند.»

همزمان با دستگیری این متهم، پسر جوانی به پلیس آگاهی تهران آمد و با شناسایی این متهم گفت: «این مرد و همدستانش مرا ربودند و بعد از آزار و اذیت از من فیلم سیاه گرفتند و برای پخش نشدن آن، چند مرحله پول و طلا اخاذی کردند.»

حبیب‌ا... صادقی، بازپرس شعبه چهارم دادسرای جنایی تهران در این‌باره به جام‌جم گفت: «متهم در بازداشت به‌سر می‌برد و تحقیقات از او در حالی ادامه دارد که همدست سوم آنها نیز متواری است.»

گروه حوادث روزنامه جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها