انتقاداستاندار کرمان از پایین بودن رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان:

رعایت پروتکل‌ها در کرمان باید استمرار و با دقت اجرایی شود

استاندارکرمان،گفت:کرمان ازحیث سطح رعایت پروتکل‌ها از استان‌های ضعیف کشور است،در حالی که در راستای مقابله با بیماری کرونا همچنان اولویت‌ها بررعایت پروتکل‌های بهداشتی و واکسینا سیون است.
کد خبر: ۱۳۴۳۷۵۰
به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛علی زینی‌وند،در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا با تبریک هفته وحدت از اقدامات بیمه سلامت تقدیر کرد.

استاندار کرمان،با برشمردن خدمات مرحوم دکتر منوچهر ارجمند از مفاخر پزشکی استان و کشور و مرحوم ماشالله زنگی‌آبادی در حوزه آموزش و پرورش تقدیر کرد و یاد و خاطره آنها را گرامی داشت.

زینی‌وند،در ادامه از نگرانی‌ها از توقف شیب نزولی بیماری در استان کرمان و دیگر نقاط کشور و بعضا افزایش مراجعات سرپایی در برخی از استان‌ها نام بردو گفت:با توجه به گشایش‌هایی که در مدارس و اصناف صورت گرفته است،رعایت پروتکل‌ها باید استمرار یابد و با دقت اجرا شود.

وی اضافه کرد:کرمان از حیث سطح رعایت پروتکل‌ها از استان‌های ضعیف است،درحالی که در راستای مقابله با بیماری همچنان اولویت‌ها بر رعایت پروتکل‌ها و واکسیناسیون است و ستادهای شهرستانی باید فعال شوند.  

استاندار کرمان با اشاره به پایین بودن میانگین واکسیناسیون در برخی از شهرستان‌های کرمان گفت:از ائمه جمعه و بزرگان و معتمدان می‌‌خواهیم تا ترغیب و تشویق برای افزایش سطح واکسیناسیون را داشته باشند.

زینی‌وند،با بیان اینکه واکسن اتباع خارجی نسبت به تعداد حضور آنها در استان،باید افزایش یابد اظهار داشت:با ابلاغ طرح هوشمند،مبنای عملکرد اقدامات در ستاد استانی کرونا قرار خواهد گرفت.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها