شورای شهر کرمانشاه که بعد از حدود دو ماه از آغاز کار شوراها با جنجال بسیار در نهایت توانست هفته پیش هیات رییسه را تشکیل دهد، حالا در گام دوم خود در انتخاب شهردار کرمانشاه دوباره دچار چالش شده است.

 

وی افزود: مرخصی حق اعضای شوراست، اما در شرایط فعلی باید موضوع مهمی حادث شود که اعضا به مرخصی بروند. به هرحال مرخصی به این سه نفر داده شد، اما عدم حضور نفر چهارم که موجب شد جلسه به حد نصاب نرسد، غیرقابل توجیه است.

آزادی گفت: ما از نهادهای نظارتی و اجرایی تقاضا داریم با جدیت در این زمینه ورود کنند، چرا که کار مردم معطل برگزاری این جلسات مانده است.

رییس شورای شهر کرمانشاه گفت: نامه ها و درخواست های مردم به حدی است که اگر دو هفته از صبح تا شب جلسه بگذاریم تمام نمی شود و این عدم حضورها که موجب به حد نصاب نرسیدن جلسات می شود، بی حرمتی به شهر و شورای شهر است.

آزادی از برگزاری دوباره جلسه شورای شهر کرمانشاه در هفته آینده خبر داد و ابراز امیدواری کرد، این جلسه با حضور همه اعضای شورا برگزار شود.

این عدم برگزاری جلسات که هر بار با استفاده از خلاهای قانونی توجیه می شود، مردم کرمانشاه را حسابی کلافه کرده و می طلبد نهادهای نظارتی دراین زمینه ورود جدی داشته و برخورد قاطعی با این فرصت سوزی‌ها داشته باشند.