نفرت پراکنی در هفته وحدت با دروغ و تحریف

پرسپولیس ـ الهلال سوژه معاندین (+فیلم)

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد به زودی درباره علت ناکامی تیمش در لیگ قهرمانان آسیا به صورت مفصل با هواداران سخن خواهد گفت.
کد خبر: ۱۳۴۲۹۴۹

به گزارش جام جم آنلاین ، یحیی گل محمدی با انتشار متنی نسبت به حواشی شکست تیمش برابر الهلال عربستان در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا واکنش نشان داد. او در این متن آورده است:

بار دیگر از هواداران عزیز و همه پرسپولیسی‌ها عذرخواهی کرده و تأکید می‌کنم مسئولیت باخت بر عهده بنده است. این ناکامی علل مختلف و متعدد داشت که شرح آن مفصل است. فقط باید اشاره کنم بازیکنان تیم در این سال‌ها تاریخ‌سازی کرده و معادلات فوتبالی را با همت و تلاش خود بر هم زدند،‌ در این هفته‌ها سخت تلاش کردند و الان به شدت ناراحت‌اند.

به زودی مفصل با هوادارن عزیز و اصحاب رسانه سخن گفته و پاسخگو خواهیم بود. تلاش می‌کنیم از ناکامی درس گرفته و به شرطی موفق می‌شویم از تهدید فرصت بسازیم. می‌دانم در این فوتبال برای دبل هت‌تریک قهرمانی کارمان بسیار سخت‌تر از قبل است اما برای جبران و شادی دل هواداران دوباره دست روی زانوهای خود گذاشته و با توکل به خداوند و حمایت هواداران عزیز و تلاش مضاعف، بلند خواهیم شد. ضمن عذرخواهی وظیفه دانستم از هواداران عزیز و کارشناسان و رسانه‌هایی که از دیشب تاکنون حمایت کرده‌اند تقدیر و تشکر کنیم. این زیبایی‌ها و معرفت را به خاطر می‌سپاریم. دعا کنید شرمنده‌تان نشویم. ما می‌جنگیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها