رئیس پلیس آگاهی فارس تشریح کرد؛

رازگشایی از آزار شیطانی زنان در کوههای شیراز

با دستگیری اعضای باند ۳ نفره، پرونده سرقت به عنف در کوه‌های اطراف شیراز بسته شد.
کد خبر: ۱۳۴۰۰۹۲

به گزارش خبرنگار حوادث جام جم آنلاین،  چندی قبل یک فایل صوتی در فضای مجازی منتشر شد که در آن ادعا شده بود اعضای باندی در کوههای اطراف شیراز زنان را مورد تعرض قرار می دهند و اموالشان را سرقت می کنند. در این فایل ادعا شده بود، اعضای این باند دهها زن را مورد آزار و اذیت قرار داده اند که چند مورد آن مقابل خانواده هایشان بوده است. 

پس از انتشار این فایل و بررسی های پلیسی مشخص شد ، اعضای این باند در کوههای اطراف شیراز سرقت کرده اند اما بحث آزار سریالی زنان صحت ندارد و  سه زن با مراجعه به پلیس آگاهی استان فارس از اعضای این باند به اتهام آزار و اذیت شیطانی شکایت کرده اند.

سرهنگ "کاووس حبيبي" ، رئیس پلیس آگاهی استان فارس امروز در تشریح این پرونده گفت: در پی شکایت چند شهروند شیرازی 18 تا 23 ساله مبنی بر سرقت به عنف همراه با آزار و اذیت در محدوده کوه‌هاي اطراف شيراز، پیگیری موضوع با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.کارآگاهان در بررسي‌هاي اولیه از شکات باخبر شدند که آنها برای تفريح به محدوده کوه‌هاي اطراف شيراز رفته‌اند که اعضای یک باند ۳ نفره پس از سرقت اموال، در برخي موارد آنان را نيز مورد آزار و اذیت قرار داده‌اند.کارآگاهان پس از چند هفته موفق شدند اعضای باند ۳ نفره را در محدوده کوه‌هاي اطراف شيراز شناسايي و دستگیر کنند.

وی با بیان اینکه متهمان تا کنون به 32 فقره سرقت به عنف با ايراد ضرب و جرح و در برخي موارد همراه با آزار و اذيت در کوه‌های اطراف شیراز اقرار کرده‌اند، عنوان داشت: متهمان پس از سير مراحل قضائي جهت تحقيقات تخصصي در اختيار پليس آگاهي استان قرار دارند.از شهروندان تقاضا داريم اگر اطلاع و یا شکایتی در خصوص این پرونده دارند با اطمینان از حفظ هویتشان به پلیس آگاهی استان مراجعه و موضوع را با کارآگاهان در میان بگذارند.

سرهنگ "حبيبي" در پايان گفت: فايلي صوتي در فضای مجازی مبنی بر تجاوز به عنف در محدوده کوه دراک منتشر شده است كه در اين زمينه از شهروندان خواست به شايعات بي‌پايه و اساس توجه نكنند و اخبار مهم را از طريق رسانه‌هاي معتبر پيگيري كنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها