ایمن سازی محورهای مواصلاتی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: با توجه به قرار داشتن در آستانه فصل راهداری زمستانی، در اجرای پروژه های ایمن سازی محورهای مواصلاتی و بازگشایی دهانه پل ها و ابنیه فنی راه استان تسریع شود.
کد خبر: ۱۳۴۲۸۲۹
به گزارش جام جم آنلاین لرستان: عباس شرفی افزود: روسای ادارات شهرستانی نسبت به بررسی وضعیت و بازگشایی دهانه پل ها و ابنیه فنی راه اقدام کنند و درصورت عدم بازگشایی و بروز هرگونه خسارت در زمان بحران، هیچ توجیهی پذیرفته نیست.
 
وی تصریح کرد: در حال حاضر وضعیت مناسبی از نظر روکش آسفالت راه های اصلی، ابنیه فنی راه و به روزرسانی ماشین آلات داریم.
 
شرفی گفت: اما نیاز است در تکمیل پروژه های ایمن سازی محورهای مواصلاتی شامل: روشنایی، نصب گاردریل و نیوجرسی تسریع شود.
 
وی خواستار پیگیری دپوی شن و نمک در راهدارخانه های سراسر استان توسط روسای شهرستان ها و در هماهنگی با معاونت راهداری تا قبل از فصل سرما شد و گفت: با در نظر گرفتن اولویت راه های اصلی در راهداری زمستانی، از محورهای فرعی نیز مراقبت کافی صورت پذیرد.
 
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان اظهار کرد: در راه روستایی نیز پروژه های بهسازی و احداث ابنیه فنی خوبی آغاز شده است که باید در جذب اعتبارات راه روستایی تلاش کنیم.
 
وی حذف پیچ پرتصادف مله شبانان در محور خرم آباد_کوهدشت را از اقدامات شایسته تقدیر شهرستان چگنی عنوان کرد.
 
میثم قدمی معاون حمل و نقل هم خواستار هماهنگی در برقراری گشت های مشترک حمل و نقل و راهداری در مواقع بحرانی، اهتمام به مدیریت سفر و کنترل حضورگ مدیران فنی شرکت های حمل و نقل از سوی روسای شهرستان ها شد و گفت: در اسرع وقت جلسه تخصصی حمل و نقل در فصل راهداری زمستانی به منظور توجیه روسای شهرستان برگزار می شود.
 
مصطفی ملکی صادقی معاون‌ فنی و راه های روستایی این اداره کل گفت: استفاده از ظرفیت مرکز مدیریت اطلاعات راه ها و حمل و نقل جاده ای در راهداری زمستانی بسیار حائز اهمیت است که روسای شهرستان باید مدنظر داشته باشند.

عارف امرایی، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: اصلاح ۳۵ نقطه پرتصادف در دستور کار قرار گرفته است و در صدد هستیم تا فرآیند اصلاح این نقاط تا پایان آبان ماه امسال تکمیل شود.
هشت هزار تن شن و نمک باقیمانده از سال گذشته در راهدارخانه ها دپو شده است و خرید هفت هزار تن دیگر در دستور کار داریم.
 
وی بر صیانت از حریم راه ها و ثبت عملیات متفرقه راهداری در سامانه Rms تاکید کرد و گفت: در شش ماهه امسال ادارات شهرستان های دلفان، خرم آباد و پلدختر با ترتیب در رتبه اول تا سوم ثبت عملیات متفرقه راهداری در سامانه Rms را کسب کرده اند.

محمدحسین امینیان مشاور مدیرکل و مدیر حراست نیز گفت: یکی از اولویت های اصلی در شهرستان ها حفظ بیت المال و نگه داری درست ماشین آلات به عنوان سرمایه سازمان و اولویت دیگر صیانت از حریم راه ها است که باید مورد توجه روسای شهرستان قرار گیرد.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها