رئیس دانشگاه کوثر بجنورد؛

اولویت آموزش حضوری در این دانشگاه با دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی است

به گزارش جام جم آنلاین خراسان شمالی ؛رئیس دانشگاه تک جنسیتی دخترانه کوثر بجنورد گفت : اولویت آموزش حضوری در این دانشگاه با دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی است.
به گزارش جام جم آنلاین خراسان شمالی ؛رئیس دانشگاه تک جنسیتی دخترانه کوثر بجنورد گفت : اولویت آموزش حضوری در این دانشگاه با دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی است.
کد خبر: ۱۳۴۲۷۶۸

علیرضا حسینی روز گذشته  در نشست با خبرنگاران گفت : حضوری شدن دانشگاه ها با تصمیم شورای عالی هر استان بوده و برای حضوری شدن آموزش ها نیاز به اولویت بندی و بررسی‌های بیشتر است و در جلسه ای با حضور روسای دانشگاه های استان انجام می شود .

وی افزود : ۱۵ آبان آموزش به دانشجویان رشته های مقاطع تکمیلی آغاز و برای دانشجویانی که نیازمند حضور در کارگاه ها  و آزمایشگاه ها هستند بصورت حضوری و تدریجا دایر می شود .

حسینی در ادامه با اشاره به وضعیت پروژه ساختمانی دانشگاه کوثر اظهار داشت : فاز نخست ساختمان دانشگاه ظرف ۳ ماه آینده افتتاح می شود .

وی افزود : زمینی به مساحت ۸۵ هکتار در دست واگذاری به دانشگاه کوثر است که سند آن اکنون به نام دولت خورده و بر اساس قانون ۵ هکتار آن نیز به نام دانشگاه زده می شود ، مابقی نیز پس از پیگیری ها از سازمان ملی زمین و مسکن انجام خواهد شد.

رئیس دانشگاه کوثر بجنورد گفت : در حال حاضر ساختمانی در مساحت ۶ هزار متر مربع در حال ساخت است که ۲ هزار و ۲۰۰ متر آن ساخته شده و آماده بهره‌برداری شد می باشد .

حسینی گفت : اعتبارات ساخت این دانشگاه از مصوبات سفر رهبری در سال ۹۱ بوده .

وی ادامه داد : از سال ۹۲ تامین اعتبارات این سفر آغاز شده و تابحال مبلغ ۱۵ میلیارد تومان برای آن هزینه شده است .

حسینی افزود: برای اتمام پروژه به ۱۰ میلیارد تومان اعتبار دیگر نیاز است تا به بهره‌برداری برسد .

رئیس دانشگاه تک جنسیتی کوثر بجنورد در پایان تصریح کرد : برای افتتاح فاز نخست این ساختمان، انشعابات آب،گاز و فیبر نوری مانده و در صورتی که دستگاههای خدمات رسان پای کار بیان و ظرف یکماه به پایان برسانند ، فاز نخست این پروژه حداکثر تا اوایل زمستان به بهره‌برداری خواهد رسید .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها