به گزارش جام جم آنلاین خراسان شمالی ؛رئیس دانشگاه تک جنسیتی دخترانه کوثر بجنورد گفت : اولویت آموزش حضوری در این دانشگاه با دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی است.
به گزارش جام جم آنلاین خراسان شمالی ؛رئیس دانشگاه تک جنسیتی دخترانه کوثر بجنورد گفت : اولویت آموزش حضوری در این دانشگاه با دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی است.
کد خبر: ۱۳۴۲۷۶۸

علیرضا حسینی روز گذشته  در نشست با خبرنگاران گفت : حضوری شدن دانشگاه ها با تصمیم شورای عالی هر استان بوده و برای حضوری شدن آموزش ها نیاز به اولویت بندی و بررسی‌های بیشتر است و در جلسه ای با حضور روسای دانشگاه های استان انجام می شود .

وی افزود : ۱۵ آبان آموزش به دانشجویان رشته های مقاطع تکمیلی آغاز و برای دانشجویانی که نیازمند حضور در کارگاه ها  و آزمایشگاه ها هستند بصورت حضوری و تدریجا دایر می شود .

حسینی در ادامه با اشاره به وضعیت پروژه ساختمانی دانشگاه کوثر اظهار داشت : فاز نخست ساختمان دانشگاه ظرف ۳ ماه آینده افتتاح می شود .

وی افزود : زمینی به مساحت ۸۵ هکتار در دست واگذاری به دانشگاه کوثر است که سند آن اکنون به نام دولت خورده و بر اساس قانون ۵ هکتار آن نیز به نام دانشگاه زده می شود ، مابقی نیز پس از پیگیری ها از سازمان ملی زمین و مسکن انجام خواهد شد.

رئیس دانشگاه کوثر بجنورد گفت : در حال حاضر ساختمانی در مساحت ۶ هزار متر مربع در حال ساخت است که ۲ هزار و ۲۰۰ متر آن ساخته شده و آماده بهره‌برداری شد می باشد .

حسینی گفت : اعتبارات ساخت این دانشگاه از مصوبات سفر رهبری در سال ۹۱ بوده .

وی ادامه داد : از سال ۹۲ تامین اعتبارات این سفر آغاز شده و تابحال مبلغ ۱۵ میلیارد تومان برای آن هزینه شده است .

حسینی افزود: برای اتمام پروژه به ۱۰ میلیارد تومان اعتبار دیگر نیاز است تا به بهره‌برداری برسد .

رئیس دانشگاه تک جنسیتی کوثر بجنورد در پایان تصریح کرد : برای افتتاح فاز نخست این ساختمان، انشعابات آب،گاز و فیبر نوری مانده و در صورتی که دستگاههای خدمات رسان پای کار بیان و ظرف یکماه به پایان برسانند ، فاز نخست این پروژه حداکثر تا اوایل زمستان به بهره‌برداری خواهد رسید .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها