رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا خبر داد

پیش بینی بارش برف و باران در جاده‌ها/ انسداد آزادراه تهران _شمال

معاون فنی، مهندسی و خدمات ترافیکی پلیس راهور خبر داد:

حذف کروکی‌ های کاغذی تصادفات

معاون فنی، مهندسی و خدمات ترافیکی پلیس راهور ناجا با اشاره به ارائه خدمات پلیس راهنمایی ورانندگی ناجا در بسترهای اینترنتی در راستای تحقق هوشمندسازی پلیس گفت:با راه اندازی سامانه ترسیم الکترونیکی کروکی تصادفات بزودی درتمام کشور کروکی کاغذی حذف و ترسیم کروکی بصورت الکترونیک انجام می‌شود.
کد خبر: ۱۳۴۲۳۴۲

به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ محمدعلی زارع افزود: در تصادفات رانندگی در معابر، رانندگان باید بعد از تصادف به وظیفه خود عمل کنند و هر چه سریع تر و تا قبل از رسیدن افسر راهنمایی و رانندگی اقدام به بازگشایی مسیر نمایند و با توجه به هماهنگی‌هایی که با بیمه‌ها انجام شده بدون نیاز به کروکی کاغذی می‌توانند به شرکتهای بیمه‌ای مراجعه کنند.

وی اظهار کرد: در حوزه اصلاح فرآیند در مراکز تعویض پلاک نیز با توجه به تعطیلی یک ساله مراکز و شرایط کرونا که موجب ایجاد صف‌های شلوغ شده بود، در راستای هوشمند سازی و ارائه خدمات بر بستر اینترنت نوبت دهی در این مراکز به صورت اینترنتی انجام شد.

سرهنگ زارع بااشاره به تعویض پلاک و شماره گذاری اینترنتی خودروها در دو مرکز تعویض پلاک خاوران و میثم در تهران گفت: با اجرای این طرح ۸۵ درصد فرآیند مربوط به شماره گذاری و تعویض پلاک خودروها به شکل اینترنتی انجام می‌شود و تنها اقدامات مربوط به بازدید اصالت خودرو و پلاک کوبی یا فک پلاک به صورت حضوری است.

معاون فنی، مهندسی و خدمات ترافیکی پلیس راهور ناجا در رادیو گفت‌وگو با تاکید بر اهمیت آموزش در کاهش تصادفات گفت: در راستای نهادینه کردن آموزش‌ها با روش‌های نوین نیز برابر تدابیر در نظر گرفته شده برنامه‌های آموزشی خوبی تدوین شده است.

وی در ادامه با اشاره به برنامه‌های هفته ناجا گفت: در این هفته علاوه بر خدمات مستمر گذشته خدمات مضاعفی در حوزه‌های خدماتی مانند مراکز شماره گذاری، صدور گواهینامه، اجرائیات در سراسر کشور با افزایش خدمات دهی به مدت ۲ ساعت در نظر گرفته شده است. تسریع در تحویل خودروهای رسوبی در پارکینگ‌ها، تشکیل کمیسیون ماده ۵ رسیدگی به تخلفات رانندگی به صورت ویژه سه بار در هفته از دیگر خدمات در نظر گرفته شده در هفته ناجاست.

منبع: ایسنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها