به مناسبت هفته نیروی انتظامی مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو در صبحگاه مشترک یگان انتظامی مترو حضور یافت

متروی تهران مجهز به ۱۵ ایستگاه پلیس است

نايب رييس هيات مديره و مديرعامل شركت بهره برداري متروی تهران و حومه به مناسبت هفته نيروي انتظامي با حضور در مراسم صبحگاه مشترک یگان انتظامی مترو از زحمات پلیس مترو قدرداني كرد.
کد خبر: ۱۳۴۲۲۰۵
متروی تهران مجهز به ۱۵ ایستگاه پلیس است
 
به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه؛ این مراسم که به مناسبت هفته نیروی انتظامی صبح امروز چهارشنبه۲۱  مهرماه ۱۴۰۰ با حضور سرهنگ سعید عطاالهی فرمانده یگان انتظامی مترو و علي عبداله پور نايب رييس هيات مديره و مديرعامل شركت بهره برداري متروي تهران و حومه در مقر ستاد فرماندهي پليس مترو برگزار شد.

سرهنگ سعید عطاالهی فرمانده یگان انتظامی مترو ضمن خوش آمدگویی به مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران، هفته نيروي انتظامي را به تمامي همكارانش در سراسر ميهن اسلامي تبريك گفت وافزود: اگر امروز مسافران مترو بدون هيچ دغدغه اي از اين وسيله حمل و نقل عمومی استفاده مي كنند به دلیل تلاش هاي شبانه روزي همكارانم و تعامل و همدلي خوبي است كه  با شرکت بهره برداری متروی تهران برقرار كرده ايم.
 
متروی تهران مجهز به ۱۵ ایستگاه پلیس است

وي گفت از زمان شیوع ويروس كرونا اگرچه خيلي از ادارات تعطيل شده و يا با يك سوم پرسنل كار كردند؛ اما پليس مترو و عوامل انتظامي، حراست و انتظامات بدون هيچ تعطيلي و حتي به صورت آماده باش صد درصدي براي برقراری نظم و امنيت و اجراي پروتكل هاي بهداشتي در ايستگاه ها حضور داشتند. 

عطا الهی تصريح كرد: در اين يك سال و نيم گذشته با بحران هاي مختلفي همراه بوديم .

وي با اشاره به تعامل خیلی خوب، ارتباط تنگاتنگ و پشتیبانی های مدیرعامل و معاونین شرکت بهره برداری مترو از پلیس مترو، قدردانی کرد و گفت: درحوزه جرايم عملكرد بسيار خوبي داشتيم و نسبت به سال گذشته سطح امنيت پايدار و مطلوب تري را ايجاد كرده ايم.

فرمانده یگان انتظامی مترو افزود: در حال حاضر متروی تهران مجهز  با ۱۵ایستگاه پلیس که به طور شبانه روزی وظیفه ایجاد امنیت برای شهروندانی که از مترو استفاده می‌کنند را دارد. 

در ادامه مراسم علی عبداله پور نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل ضمن تبریک و قدردانی از زحمات پلیس مترو گفت: بسيار مفتخرم كه امروز در جمع شما حضور دارم و از تلاش ها و رشادت هايي كه شما در ایستگاه های متروی تهران و جمع خانواده بزرگ مترو انجام مي دهيد تشكر می کنم و هفته نيروي انتظامي را تبريك و تهنيت عرض می نمایم.

وي با اشاره به اينكه پليس مترو با شركت بهره برداري متروی تهران يك خانواده هستند و يك هدف را دنبال مي كنند تصريح كرد: خدمت رساني وظيفه اصلي مترو است شما نيز در جهت امنيت و خدمات رساني افتخار فعاليت داريد .
 
متروی تهران مجهز به ۱۵ ایستگاه پلیس است

 مديرعامل شركت بهره برداري متروی تهران و حومه گفت:مترو آرمان شهري است كه در زير زمین در شهر تهران قرار دارد و اين طور فرض كرده ايم كه هرچه در سطح شهر اتفاق مي افتد در زير زمين نيز رخ مي دهد و اين وظيفه شما عزیزان است كه تمام تلاش خود را گذاشته و امروز مترو يك محل امن براي خانواده ها تبدیل شده است .

وي در پايان افزود: اميدوارم با همدلي از اين دوران عبور و روزهاي بهتري در آينده كنار هم تجربه كنيم.

گفتني است پليس مترو با همکاری شركت بهره برداري متروي تهران و حومه در اين هفته با اهداء گل و توزیع شيريني بين مسافران در ایستگاه های خطوط هفتگانه مترو اين هفته را گرامي داشت.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها