دهمین هت‌ تریک ملی فوق ستاره تیم ملی پرتغال

رونالدو : گل‌زدن در DNA من است

«کریستیانو رونالدو» پس از به‌ثمر رساندن دهمین هت‌ تریک ملی خود برای تیم ملی فوتبال پرتغال، ادعایی نه چندان دور از واقعیت در مورد خود مطرح کرد.
کد خبر: ۱۳۴۲۱۸۰

به گزارش جام جم آنلاین، فوق ستاره تیم ملی پرتغال در دیدار شب گذشته (سه‌ شنبه) تیم ملی کشورش برابر لوکزامبورگ در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲، در ۱۳ دقیقه ابتدایی بازی، دوبار از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد و در دقایق واپسین نیز هت‌تریک خود را تکمیل و به پرتغال در کسب برتری پنج بر صفر کمک کرد.

مرد ۳۶ ساله زاده مادیرا پرتغال، شمار گل‌های ملی خود را به ۱۱۵ رساند؛ این در حالی است که وی از زمان به ثمر رساندن نخستین گل دوران حرفه‌ای خود در هفتم اکتبر ۲۰۰۲ تاکنون، در مجموع ۷۹۴ گل در رده بزرگسالان به ثمر رسانده است.

رونالدو در پستی اینستاگرامی نوشت: یک پیروزی دیگر، یک قدم دیگر به سمت هدف‌، یک شب تاریخی دیگر در دفاع از پرچم کشورمان!

در ادامه این پست آمده است: قول داده بودم که همیشه بدنبال گل‌های بیشتر و بیشتر و بیشتر باشم! این در دی‌اِن‌اِی من و ما است؛ ما هرگز به کم راضی نمی‌شویم؛ دست از مبارزه نمی‌کشیم و همواره برای تمام چیزهای قابل دستیابی خواهیم جنگید!

کاپیتان تیم ملی پرتغال به‌تازگی و پس از عبور از «علی دایی» اسطوره تیم ملی ایران از حیث بیشترین گل ملی، در خصوص «رویای خود برای عملکرد بهتر و بهتر» حرف زده است.

رونالدو اوایل سال جاری به نخستین بازیکنی بدل شد که عنوان آقای گل را در سه لیگ مختلف اروپا کسب می‌کند.

فوق ستاره اسبق باشگاه رئال مادرید که با ۴۵۱ گل برترین گلزن تاریخ این باشگاه اسپانیایی نیز محسوب می‌شود، در رقابت‌های لالیگا اسپانیا سه بار جایزه «پیچیچی» را به عنوان آقای گل به خانه برد.

وی از زمان بازگشت به منچستریونایتد پنج گل به ثمر رسانده و عنوان برترین بازیکن ماه سپتامبر لیگ برتر انگلیس را از آن خود کرده است.

رونالدو در کنار «لیونل مسی» رقیب همیشگی خود، در جمع ۳۰ نامزد کسب توپ طلا، در جستجوی ششمین توپ طلای خود است.

منبع: ایرنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها