رییس شورای فرهنگ عمومی استان لرستان گفت: اسناد بالا دستی ما که بر اساس کتاب و سنت تدوین شده باید در کنار طراحی درست به خوبی نیز اجرا شود تا شاهد ایجاد شکاف میان حاکمیت و مردم نباشیم.
کد خبر: ۱۳۴۱۵۴۶
توسعه متوازن کشور نیازمند شکل گیری جریان فرهنگی دینی تاثیرگذار به گزارش جام جم آنلاین لرستان: حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی افزود: اسناد بالا دستی ما که بر اساس کتاب و سنت تدوین شده باید در کنار طراحی درست به خوبی نیز اجرا شود تا شاهد ایجاد شکاف میان حاکمیت و مردم نباشیم.
 
وی تصریح کرد:  شورای عالی انقلاب فرهنگی باید با یک طراحی درست زمینه اجرای موفق این اسناد را فراهم آورد و نقشه مهندسی فرهنگی کشور یکی از مهمترینِ این اسناد است.توسعه متوازن کشور نیازمند شکل گیری جریان فرهنگی دینی تاثیرگذار است.
 
امام جمعه خرم آباد عنوان کرد: اقتصاد بدون فرهنگ، ره به جایی نمی برد ، در نظام ما که یک نظام فرهنگی و دینی است، بحث تعلیم و تربیت دینی که برخواسته از کتاب و ست است جایگاه مهمی داشته و باید هم در سطح حاکمان و هم در سطح مردم تبیین شود، در غیر این صورت فاصله میان مدیران و مردم همواره افزایش یافته و دشمن از این فرصت برای ایجاد شکاف بین مردم و مسئولین استفاده می کند.
 
رئیس شورای فرهنگ عمومی لرستان اظهار کرد: ما در حال حاضر نیازمند شکل گیری یک جریان فرهنگی دینی تاثیرگذار هستیم که از پیامبر اکرم ( ص ) به ائمه معصومین (ع )، صالحان و سپس به روحانیت دینی رسیده، این جریان در زمان رژیم های پادشاهی معاصر بارها مورد هجمه قرار گرفت، اما در همان فشار و خفقان به درستی راه خود را پیموده تا از سال 1342  تغییر ماهیت داده که اینبار در قامت مهاجم در برابر رژیم حاکم و استکبار جهانی قد علم کرده و زمینه های شکل گیری انقلاب اسلامی را فراهم آورد.
 
 
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی تاکید کرد: ما مصمم هستیم که این جریان فرهنگی دینی تاثیرگذار را در قالب شورای فرهنگ عمومی محقق سازیم و از ظرفیت هیات های اندیشه ورز و  مجمع مشورتی جوانان در این زمینه استفاده خواهیم کرد تا به توسعه متوازن در استان کمک کنیم.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها