نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت: استفاده از اعتبارات ملی و متمرکز برای توسعه لرستان ضروری است.
کد خبر: ۱۳۴۲۴۷۵
به گزارش جام جم انلاین لرستان: حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی افزود:  علت عدم توسعه استان لرستان کمبود بودجه‌های ملی و اعتبارات متمرکز است که باید مسئولان برای جذب این اعتبارات تلاش بیشتری کنند.
 
وی ادامه داد:  علت عدم توسعه استان لرستان کمبود بودجه ملی است از استاندار جدید لرستان خواست تلاش برای استفاده بیشتر از بودجه های ملی و اعتبارات متمرکز را در اولویت خود قرار دهد، زیرا که اغلب پروژه های نیمه تمام و سدهای نیمه کاره استان بخاطر نبود اعتبار تکمیل نشده اند.
 
امام جمعه خرم اباد عنوان کرد: باید از هم اکنون با برنامه ریزی مدون و دقیق و رصد پروژه ها آماده سفر ریاست جمهوری به استان لرستان باشیم.
 
وی ادامه داد: باید تلاش شود، ضعف‌های سفرهای گذشته مقامات کشوری به استان برطرف و در سفر آیت الله رئیسی به استان لرستان بتوانیبم نهایت استفاده را برای توسعه استان ببریم.
 
حجت الاسلام شاهرخی به روز پیوند اولیا و مربیان روز تربیت بدنی و روز ورزش پارالمپیک اشاره کرد و گفت : از قهرمانان پارالمپیک جانبازان و معلولین که موفق به کسب طلا و نقره شدند و پرچم جمهوری اسلامی را به اهتزاز درآوردند تقدیر و تشکر می کنیم .
 
وی افزود: مردم استان لرستان از حضور ورزشکاران خود در مسابقات پر المپیک و المپیک از همه این جوانان و پهلوانان تشکر کرده و باید گفت، جوانان لرستانی به واسطه ویژگی‌های فیزیکی و دینی آمادگی لازم را برای حضور در همه مسابقات کشوری و خارج کشوری را دارند.
 
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی تاکید کرد: قهرمانان پارالمپیک امروز نیازمند حمایت همه مسئولان در سطح کلان و استان هستند و در جهات مختلف به ویژه مادی باید مورد توجه قرار گیرند.
 
امام جمعه خرم آباد به روز عصای سفید و روز نابینایان نیز اشاره و تصریح کرد: همه مسئولان وظیفه دارند امکانات و زیرساخت‌های مانند مناسب سازی پیاده رو ها،  وسایل نقلیه، مراکز ورزشی و فرهنگی مورد نیاز نابینایان را فراهم کنند.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها