نقد منصفانه موجب توسعه استان

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: نقد منصفانه همراه با رعایت عدالت موجب توسعه و پیشرفت استان می‌شود.
کد خبر: ۱۳۴۰۴۰۴
نقد منصفانه موجب توسعه استانبه گزارش جام جم آنلاین لرستان: حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی افزود: باید با جهاد فرهنگی و تلاش نخبگان بتوانیم نقد و بررسی ها را عالمانه، دلسوزانه و همراه با استدلال بیان کنیم.
 
امیدواریم با بهره گیری از خرد جمعی و بکارگیری افراد متخصص، انقلابی و وی ادامه داد:
ولایت‌مدار جهش مطلوبی با همت مضاعف برای استان رقم بخورد.
 
 
حجت‌الاسلام شاهرخی در بخش دیگری از صحبت هایش به انتخاب استاندار جدید اشاره کرد و گفت: پس از این انتخاب، نخبگان، احزاب و فعالان سیاسی در فضای مجازی مطالبی را عنوان و افرادی، نظرات را دلسوزانه تبیین کردند که این رفتار پسندیده موجب ارتقای سطح فرهنگ عمومی می‌شود.
 
وی ادامه داد: اما متاسفانه برخی افراد مسائلی را رعایت نکردند که چنین شیوه های تخریبی مخالف کتاب و سنت است و طبق احادیث، افرادی که به تخریب بپردازند فرجام خوبی را در پیش نخواهند داشت.
 
امام جمعه خرم آباد عنوان کرد: گاهی برخی افراد دروغ هایی را هنرمندانه گفتند اما با دقت در عمق قلم و نوشته های آنان، هوای نفس و غلبه شیطان بر قلم آنها قابل مشاهده بود.
 
وی به دهم و سیزدهم مهر سالروز انتقال امام راحل از ترکیه به عراق در سال ۱۳۴۴ و هجرت بنیانگذار انقلاب اسلامی از عراق به پاریس در سال ۱۳۵۷ نیز اشاره کرد.
 
وی اظهار کرد: باید با تاریخ و جریانات تاریخ ساز آشنا شویم گرچه استکبار و نظام طاغوت امام را تبعید کرد اما اگر این اتفاقات سخت را پشت سر نمی گذاشتند و صبر و شکیبایی نداشتند اکنون از عزت، شرافت و اقتدار برخوردار نبودیم.
 
نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: آیت الله حسن زاده آملی، دانشمندی کم نظیر در جهان اسلام و حوزه های مختلف علوم اسلامی بود و به مقاماتی رسید که در فکرها نمی گنجد، همچنین حضور در عرصه های سیاسی و اجتماعی، تالیف کتب تربیت انسان و همراهی با امام راحل و مقام معظم رهبری از اقدامات ویژه مرحوم آیت الله حسن زاده آملی است.
 
وی گفت: حفظ و نگهداری موقوفات برعهده سازمان اوقاف و امور خیریه می باشد و همراهی مردم در این راستا وظیفه شرعی دیگری است.
 
حجت‌ الاسلام و المسلمین شاهرخی در بخش دیگری از صحبت هایش با اشاره به روز نیروی انتظامی نیز عنوان کرد: از بیانات امام راحل این است با افرادی که به حقوق مردم تعدی می کنند به شدت برخورد شود و با مردم با مهربانی رفتار کرد.
 
شاهرخی افزود: این روزها که شاهد برخی اقدامات از سوی هنجارشکنان هستیم نیروی انتظامی با کمک دستگاه‌های نظامی و انتظامی با هنجارشکنان برخورد می کند و قوه قضاییه استان نیز با متخلفان با اشد مجازات برخورد خواهد کرد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها