مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان گفت: افزایش همکاری ها و تعاملات صدا و سیما و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان مسیر توسعه فرهنگی لرستان را هموار می کند.
کد خبر: ۱۳۳۹۹۸۲
افزایش تعاملات فرهنگی صدا و سیما و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستانبه گزارش جام جم انلاین لرستان، احمد حسین فتایی در دیدار با علیرضا شیروی مدیرکل صدا و سیمای لرستان، افزود: در طی دو سال گذشته دایره تعاملات این دو دستگاه گسترش یافته که می تواند زمینه را برای توسعه فرهنگی استان بیش از پیش فراهم آورد.
 
وی تصریح کرد: بسیاری از این فعالیت ها در قالب مصوبات شورای فرهنگ عمومی و کمیته اطلاع رسانی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا صورت گرفته که امیدواریم روز به روز افزایش یابد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان سپس به جایگاه ویژه صدا و سیمای لرستان در بین افکار عمومی اشاره کرد و ابراز داشت: قشر وسیعی از مردم استان ضمن کسب اخبار از منبع خبری صدا و سیما، از برنامه های تولیدی شبکه های استانی سیما و رادیو به خوبی استقبال می کنند.
 
فتایی افزود: یکی از مهمترین موضوعاتی که می تواند با تعامل و همکاری این دو دستگاه در سطح استان نهادینه شود، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است که باید علاوه بر افکار عمومی در مرکز توجه مدیران و دستگا های اجرایی استان باشد.
 
مدیرکل صدا و سیمای مرکز لرستان نیز در این دیدار با اشاره به لزوم ترویج روز افزون فرهنگ غنی ایثار و شهادت در سطح استان گفت: خوشبختانه مردم لرستان همواره پایبندی خود به آرمان های انقلاب، شهداء، امام راحل و مقام معظم رهبری را به خوبی به منصه ظهور نشانده اند.
 
شیروی اذعان کرد: فضای رسانه ای استان باید در زمینه توسعه فرهنگی و سپس اقتصادی استان متحد و همدل باشند و صدا و سیما خود را موظف به برقراری تعامل سازنده با جامعه رسانه ای استان می داند.
 
وی ادامه داد: خوشبختانه شاهد هستیم که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان بودن هیچگونه نگاه سیاسی، قومیتی و سلیقه ای، تمام اقشار جامعه را به عنوان مخاطب خود تحت پوشش قرار داده و ما نیز این آمادگی را داریم که در تعامل با این دستگاه، گسترده ی این فعالیت های فرهنگی، هنری، رسانه ای و قرآنی را افزایش دهیم.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها