خرم آباد-جام جم آنلاین-مدیرکل صداوسیمای لرستان از راه‌اندازی هفت شبکه و کانال تلویزیونی انتخابات مجلس در این استان خبر داد
خرم آباد-جام جم آنلاین-مدیرکل صداوسیمای لرستان از راه‌اندازی هفت شبکه و کانال تلویزیونی انتخابات مجلس در این استان خبر داد
کد خبر: ۱۴۴۱۴۳۸

به گزارش جام جم آنلاین لرستان، علیرضا شیروی شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به راه‌اندازی کانال‌های تلویزیونی انتخابات مجلس در لرستان گفت: هفت کانال تلویزیونی برای تبلیغات کاندیدا‌های دوازدهمین دورۀ مجلس در این استان راه‌اندازی شده‌است.
وی افزود: پخش آزمایشی کانال‌های تلویزیونی ویژۀ انتخابات مجلس در ایستگاه‌های پرقدرت و متوسط‌قدرت لرستان راه‌اندازی شده‌است و فعالیت این کانال‌ها هفتۀ آینده به‌صورت رسمی آغاز می‌شود.
 مدیرکل صداوسیمای لرستان، عنوان کرد: مردم شهرستان‌های این استان با تنظیم گیرنده‌های تلویزیونی خود می‌توانند از برنامه‌های ویژۀ انتخابات در حوزه‌های انتخابیۀ مختلف بهره‌مند شوند.
شیروی با بیان اینکه 200 کانال تلویزیونی برای حوزه‌های انتخابیه در کشور راه‌اندازی شده‌است، گفت: هفت کانال تلویزیونی ویژۀ انتخابات لرستان برای همۀ مردم این استان قابل‌دریافت است.
مدیرکل صداوسیمای مرکز لرستان با تأکید به اینکه راه‌اندازی کانال‌های تلویزیونی ویژۀ انتخابات گامی مثبت برای آگاهی‌بخشی به مردم برای انتخاب فرد اصلح است، ابراز کرد: امیدواریم راه‌اندازی این کانال‌های تلویزیونی در مشارکت انتخاباتی و کمک به مردم برای انتخاب اصلح تأثیرگذار باشد.
شیروی گفت: کانال‌های تلویزیونی ویژۀ انتخابات مجلس فرصتی برای بیان افکار و ارائۀ برنامه‌های داوطلبان دوازدهمین دورۀ مجلس شورای اسلامی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها