دبیر اجرایی ستاد مرکزی اربعین حسینی از زائران اربعین حسینی خواست که به هیچ وجه برای سفر به عراق به مرزهای زمینی مراجعه نکنند و فریب برخی از تبلیغات در این زمینه را نخورند.
کد خبر: ۱۳۳۹۲۶۲

به گزارش جام جم آنلاین از رادیو اربعین، امید کوثری فر با بیان اینکه در ابتدا قرار بود که از طریق ۶ فرودگاه انتقال زائرین اربعین حسینی به عراق برای شرکت در مراسم راهپیمایی اربعین انجام شود، ولی با توجه به افزایش تعداد زائران و تراکم موجود در این زمینه این رقم به ۱۴ فرودگاه افزایش پیدا کرد، گفت: در حال حاضر از طریق ۱۴ فرودگاه در شهرهای مختلف انتقال زائران برای شرکت در مراسم راهپیمایی اربعین حسینی انجام می شود و این روند برای بازگشت نیز ادامه خواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه برای رفتن به عراق تمام مرزهای زمینی مسدود است و برای بازگشت، زائران می‌توانند از مرز مهران وارد کشور شوند، افزود: از زائران می‌خواهیم اخبار اربعین را از طریق رسانه‌های رسمی دنبال کنند و فریب برخی از افراد و تبلیغات در مورد امکان ورود به عراق از طریق مرزهای زمینی را نخورند و بدون اجازه وارد خاک عراق نشوند؛ چرا که این اقدام هم مشکلاتی را برای خود آنها و همچنین ۲ دولت ایجاد می کند.

کوثری فر تاکید کرد: باید همگی به قوانین و مقرراتی که عراق در این زمینه اعلام کرده است، احترام گذاشته و آن را رعایت کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها