معاون رییس‌جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران :

عزت بخشیدن و توجه به جایگاه فرهنگ شهید و شهادت سرلوحه دولت سیزدهم

همزمان با اولین روز از هفته دفاع مقددس

مراسم با شکوه رژه موتوری و خودروئی در شهرکرد

همزمان با 31 شهریور و سالروز گرامیداشت هفته دفاع مقدس مراسم رژه موتوری و خودروئی نیروهای مسلح با شکوهی خاص در شهرکرد مرکز استان چهار محال و بختیاری برگزار شد.
کد خبر: ۱۳۳۸۹۲۱

به گزارش جام جم آنلاین- چهار محال و بختیاری، صبح امروز چهارشنبه 31 شهریور و همزمان با اولین روز از هفته دفاع مقدس مراسم رژه موتوری و خودروئی نیروها مسلح با حضور آیت الله محمد علی نکونام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، اقبال عباسی استاندار،عبدالرضا علیمحمدی نافچی دادستان مرکز استان، احمدرضا بهرامی سامانی رئیس دادگستری استان،سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه استان، سردار منوچهر امان الهی فرمانده نیروی انتظامی استان و جمعی از مقامات نظامی، انتظامی و اداری استان در خیابان آیت الله کاشانی شهرکرد با شکوهی خاص برگزار شد.

در ابتداء این مراسم آیت الله محمد علی نکونام با گرامیداشت  هفته دفاع مقدس گفت ما در 8 سال دفاع مقدس حقانیت و مظلومیت خود را به جهانیان اثبات و پایه های جمهوری اسلامی استحکام بخشیدیم و ابهت 2 ابرقدرت توخالی اتحاد جماهیر شوروی و آمریکای زورگو و قلدر را زیر سئوال بردیم.

آیت الله نکونام در ادامه تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران امروز در معادلات منطقه ای و جهانی یک قدرت مستقل و قابل احترام است که توانسته جایگاهی قابل توجه برای خود تعریف نموده و بدون حضور ایران امنیت منطقه و خلیج فارس تامین نخواهد شد.

نکونام در ادامه با انتقاد از رویه برخی مسئولان خاطر نشان ساخت انتظار می رود تا هیئت دولت و وزراء هرچه سریعتر نسبت به مشخص نمودن استانداران و مسئولان میانی و پائینی اقدام نموده.

در خاتمه نیروهای مسلح استانی سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) بسیج،نیروی انتظامی،و سربازان گمنام با رژه موتوری اقتدار و صلابت خود را به نمایش گذاشتند.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها