مدیر کل آموزش و پرورش استان همزمان با گرامیداشت مقام معلم درجمع اصحاب رسانه و مطبوعات

بازنشستگی دو هزار معلم با تجربه در سال جاری در استان چهار محال و بختیاری

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد در جمع اصحاب رسانه و مطبوعات

مطالبه گری و رعایت اخلاق حرفه ای مهمترین وظیفه رسانه و اهالی قلم است

نماینده ولی فقیه در استان ضمن تاکید بر بیان واقعیت اربعین حسینی را قوی ترین رسانه زمان حال است که توانسته قیام و عظمت عاشورا را به گوش جهانیان برساند.
کد خبر: ۱۳۴۰۰۱۱

به گزارش جام جم آنلاین- چهار محال  و بختیاری، آیت الله محمد علی نکونام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد در دیدار با اصحاب رسانه و فعالان مطبوعاتی که در محل سالن جلسات دفتر نماینده ولی فقیه  برگزار شد، ضمن گرامیداشت اربعین حسینی و تقارن آن با هفته دفاع مقدس 8 سال جنگ تحمیلی را جزء کارنامه درخشان ملت آزاده ایران برشمرد و تصریح کرد: ما در دفاع مقدس عزت و عظمت خودمان و روحیه بسیجی ، حق طلبی و توحیدی را به رخ جهانیان کشانده.

مطالبه گری، حق طلبی و بیان واقعیات از مهمترین وظایف رسانه و مطبوعات است

آیت الله نکونام در ادامه مطالبه گری، حق طلبی و بیان واقعیات را از کارکرد ها و وظایف خطیر و ارزشمند رسانه ها عنوان کرد و گفت: در این راه باید با قوت و قدرت حرکت نمود و ترس و رخوت به دل راه نداده چون مطالبه گری و بیان واقعیت باعث رشد و بالندگی نظام اسلامی خواهد شد.

اخلاق و اخلاق مداری محور کار رسانه ای و فعالان مطبوعاتی باشد

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه امروز باید اخلاق و اخلاق مداری محور کار رسانه ای و فعالان این حوزه باشد تاکید کرد: و این خصیصه اسلامی و انسانی در کار مطبوعاتی و رسانه ای باید جلوه و نماد بیشتری داشته باشد تا همگان به رسانه های جمعی اعتماد نموده و مرجع اطلاع رسانی آحاد دمردم باشند.

نقد و انتقاد خوب و موثر است و لیکن باید همراه با مطالبه گری باشد

وی ادامه داد نقد و انتقاد خوب و موثر است و لیکن باید همراه با مطالبه و بدون تخریب و زیر سئوال بردن شخصیت افراد همراه باشد.

تعصب پاشنه آشیل کار رسانه ای و مطبوعاتی 

نکونام در خاتمه همه فعالان رسانه ای را توصیه به اخلاق و کرامات توحیدی  نمود و تعصب را یکی از آسیب های حوزه مطوعات برشمرد که باید در کار رسانه ای بدون تعصب و تعلق فقط به بیان مشکلات و راهکارهای موجود  پرداخت و این باعث روشنگری و تشکیل یک جامعه سالم و شاداب خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها