مدیر کل بهزیستی استان چهار محال و بختیاری در جمع خبرنگاران :

انتخاب فرخشهر الگوی شهر بدون مانع برای معلولان در کشور اجرایی می‌شود

معاون رییس‌جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران :

عزت بخشیدن و توجه به جایگاه فرهنگ شهید و شهادت سرلوحه دولت سیزدهم

معاون رییس‌جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران توجه به نیازهای مادی و معنوی خانواده بزرگ شهداء و ایثارگران را از اولویت های دولت مردمی برشمرد.
کد خبر: ۱۳۴۵۷۱۸

به گزارش جام جم آنلاین- چهار محال و بختیاری، سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی معاون رییس‌جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران که شامگاه چهارشنبه به منظور شرکت در یادواره 300 شهید شهرستان های لردگان و خانمیرزا وارد شهرستان لردگان شد و مورد استقبال اقبال عباسی استاندار چهار محال و بختیاری، سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه استان،فریبرز نجفی دستنائی مدیر کل بنیاد شهید استان، یوسف مرادی فرماندار شهرستان های لردگان و خانمیرزا قرار گرفت .

ادای احترام به مقام شامخ شهدای شهرستان های لردگان و خانمیرزا

قاضی زاده هاشمی در ابتداء با حضور در گلستان شهدای شهرکرد به مقام والا و شامخ شهید و شهادت ادای احترام نموده و سپس با حضور در منزل خانواده سردار شهید الیاس ارجمند و خانواده جانباز شیروان ولی زاده به نمایندگی از خانواده محترم و معزز شهداء تفقد و دلجوئی نمود.

در ادامه رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور در مصلی بزرگ شهرستان لردگان در اجتماع عظیم رزمندگان، خانواده شهداء و ایثارگران این شهرستان در کنگره 300 شهید شهرستان های لردگان و خانمیرزا شرکت کرد.

مردم شهید پرور لردگان و خانمیرزا حق بزرگی بر گردن نظام و مسئولان دارند

قاضی زاده هاشمی در این اجتماع بزرگ ضمن ابراز سپاس و تشکر از ابراز محبت و ارادت مردم شهرستان های لردگان و خانمیرزا گفت: مردم استان چهار محال و شهرستان لردگان حق بزرگی بر گردن کشور و مسئولان نظام دارند که این همه عشق و ارادت مایه افتخار و تحسین است.

اولویت اول دولت سیزدهم بر طرف کردن حوائج مادی و معنوی خانواده محترم شهداء و ایثارگران

وی با قدر دانی از برگزار کنندگان کنگره شهداء تصریح کرد: اولویت اول دولت سیزدهم بر طرف کردن حوائج مادی و معنوی خانواده محترم شهداء و ایثارگران است که انشاء الله امیدواریم توفیق بزرگی در این امر حاصل شود.

سپاه پاسداران بازوی توانمند و پر قدرت جمهوری اسلامی ایران

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در خاتمه سپاه پاسداران را بازوی توانمند جمهوری اسلامی ایران قلمداد نموده که توانسته در منطقه و خاورمیانه آمریکا و استکبار جهانی را به خاک مذلت نشانده و در آستانه یوم الله سیزدهم آبان درس بزرگی به آمریکا  و دولتمردان این کشور  نشان داد که دل همه مظلومان و مستضعفان را شاد نمود.

شرکت در جلسات شورای ترویج فرهنگ و شهادت و شورای اداری استان

شایان ذکر است معاون رییس‌جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران به منظور شرکت در کنگره 300 شهید شهرستان های لردگان و خانمیرزا در سفری 2 روزه دیشب وارد شهرستان لردگان و در ادامه سفر با حضور در شهرستان شهرکرد ضمن شرکت در جلسه شورای ترویج فرهنگ و شهادت در جلسه شورای اداری که بعد از ظهر پنچشنبه برگزار خواهد شرکت نموده و مسائل و مشکلات خانواده شهداء و ایثارگران را مورد ارزیابی و بررسی قرار خواهند داد.

تلاش مدیریت روابط عمومی بنیاد شهید استان و فرماندهی سپاه ناحیه لردگان در جهت برگزاری با شکوه کنگره شهداء

گفتنی است کنگره 300 شهید شهرستان های لردگان و خانمیرزا به همت بنیاد شهید استان چهار محال و بختیاری،سپاه استان و زحمات روح الله شریف پور لارکی مدیریت روابط عمومی بنیاد شهید استان و سرهنگ پاسدار مسعود رحیمی سامانی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان لردگان به نحو شایسته برگزار گردید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها