مشکلی در تأمین مرغ مورد نیاز بازار وجود ندارد

جوجه‌ریزی ۴ میلیون قطعه‌ای در اردبیل

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل از جوجه‌ریزی چهار میلیون و ۵۰۰ هزار قطعه‌ای در سطح استان در دو ماه گذشته خبر داد.
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل از جوجه‌ریزی چهار میلیون و ۵۰۰ هزار قطعه‌ای در سطح استان در دو ماه گذشته خبر داد.
کد خبر: ۱۳۳۸۹۱۶

به گزارش جام جم آنلاین اردبیل نوبخت اژدری اظهار کرد: با تلاش و پیگیری‌های سازمان جهاد کشاورزی و همراهی وزارتخانه با تلاش مرغداری‌ها، جوجه‌ریزی در مرداد و شهریور به اندازه کافی انجام شده و هیچ مشکلی در تأمین مرغ مورد نیاز بازار وجود ندارد.
وی تصریح کرد: روزانه ۱۳۰ تا ۱۴۰ تن کشتار مرغ در مرغداری‌های استان انجام شده و مرغ با قیمت مصوب ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان وارد چرخه مصرف می‌شود.
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل با رد هرگونه شایعه افزایش قیمت مرغ در نیمه دوم سال گفت: سیاست وزارت جهاد کشاورزی حمایت از مرغداری‌هاست، اما به هیچ عنوان افزایش قیمت مرغ در کمیسیون‌ها و کارگروه‌های وزارتی و استانی مطرح نشده است.
اژدری در مورد تأمین نهاده‌های یارانه‌دار برای مرغداری‌های استان افزود: در دو ماه پایانی تابستان بیش از ۱۴ هزار و ۷۰۰ تن ذرت و هفت هزار تن کنجاله سویا به شکل یارانه‌دار در بین مرغداری‌های استان توزیع شده است.
وی اضافه کرد: گشت‌های مشترک تعزیرات، سازمان صنعت، معدن و تجارت و بهداشت به صورت مستمر بر قیمت‌ها و عرضه بهداشتی مرغ نظارت دارند و به هیچ وجه از کنار تخلفات و کوتاهی‌های احتمالی به راحتی رد نمی‌شوند.
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل بیان کرد: تمام تلاش ما بر این است تا با جوجه‌ریزی مرداد و شهریورماه به اندازه کافی مرغ مورد نیاز در نیمه دوم سال وارد بازار شده و با تأمین نهاده‌ها کمک کار تولیدکنندگان این بخش باشیم.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها