صدا و سيمای مركز كرمان به منظور ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و قدردانی از رشادت های يادگاران هشت سال دفاع مقدس،برنامه هاي متنوعی را در هفته دفاع مقدس تدارك ديده است. 
کد خبر: ۱۳۳۸۸۷۶

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛سيمای مركزكرمان از ابتدای هفته دفاع مقدس هر شب ساعت 21 برنامه همسنگر را به مخاطبانش تقديم می كند.

 همسنگر،ويژه برنامه هفته دفاع مقدس سیمای مرکز کرمان است که به پاسداشت حماسه شهدا و ايثارگران و خانواده معظم شهدا هرشب ساعت 21 به مدت 45دقیقه بصورت زنده  تقدیم مخاطبات دیار کریمان می شود.

 پلاتو،کلیپ،معرفی شهدای شاخص استان،شعر خوانی دفاع مقدس،پخش گزیده ای از فیلم های برجسته جشنواره دفاع مقدس،دعوت از میهمانان(بیان دستاوردهای دفاع مقدس و خاطرات با حضور فرماندهان سپاه،ارتش،نیروی انتظامی و. . .)،ارتباط با مخاطبین(پخش عکس های منتخب ارسالی مخاطبین در فضای مجازی)،معرفی کتاب،مسابقه ، ارتباط با مراکزدر جهت ترویج  فرهنگ ایثار و شهادت و الگوی رفتاری و عملی و رشادتهای شهدا،معرفی شهدای شاخص استان،طراحی مسابقه و تاتر صحنه از جمله بخش های این ویژه برنامه می باشد.

علاوه بر این،ويژه برنامه های تأمينی وميان برنامه های مناسبتی،برنامه های صبح بخیرکرمان،زندگی زیباست، دریادلان،تازه شو،گفتگوی ویژه،ستاره ها وپلکان نيز با حال و هوای دفاع مقدسی برای مخاطبان تهيه و پخش می شود. 

خط مقدم،نیز عنوان برنامه ای 55 دقيقه ای است که هر روز ساعت 20 درهفته دفاع مقدس به مدت 55دقيقه از صدای مركز كرمان پخش می شود و حماسه دفاع مقدس را از زوايای مختلف با حضور يادگاران دفاع مقدس بررسی می كند.

در این برنامه با توجه به روز شمار هفته دفاع مقدس با پیشکسوتان دفاع مقدس،خانواده شهداء،جانبازان،آزادگان ونیز نقش بانوان ووظیفه جوانان در حال حاضر ونیز حفظ وحدت ملی ودشمن شناسی ونقش بی بدیل عشایر وروستاییان در 8سال دفاع مقدس پرداخته خواهد شد وبا گرامیداشت یاد وخاطره سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به وظیفه ما در تحقق راه آن بزرگوار اشاره خواهد شد. 

پلاك،عنوان برنامه ای 30 دقيقه ای است که هر شب ساعت 22  به مدت 30دقيقه از صدای مركز كرمان پخش می شود و صحبتهای رزمندگان 8 سال دفاع مقدس،پيام های شهدا و خانواده های آنها از آيتم های این برنامه است.

برنامه كرمان سلام،نیز با بخش های بيانات رهبر معظم انقلاب،گفتگو با كارشناسان دفاع مقدس و  گزارش های مردمی در هفته دفاع مقدس از راديو كرمان شنيده می شود.

اين برنامه هر روز به مدت 75دقيقه به صورت زنده از ساعت 6:30 صبح  با شما همراه می شود.

علاوه بر ويژه برنامه های(خط مقدم،پلاک  و کرمان سلام )برنامه های کتابخونه،حدیث روز،گام دوم،یک فیلم یک خاطره،مستند تامینی رفیق خوشبخت نيز با حال و هوای دفاع مقدس برای مخاطبان رادیو تهيه و پخش می شود.

مجموعه مستند بچه های حاج قاسم،مجموعه کمیک موشن هفت قسمتی باموضوع حاج قاسم سلیمانی وآزادگان دفاع مقدس،استوری موشن به صورت روزانه،اطلاع رسانی رویدادهای هفته دفاع مقدس ومکملی برنامه های سیما وصدا از جمله برنامه های معاونت فضای مجازی در ایام دفاع مقدس می باشد. 

معاونت خبرمركز كرمان نیز با پوشش خبری مراسم مختلفی که اين هفته در سطح استان برگزار می شود  و تهيه خبرهای گزارشی، ياد و نام ايثارگران و دلاورمردان سال‌های پر افتخار دفاع مقدس را گرامی خواهد داشت.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها