خدمات کشاورزی به تراکتور‌های فاقد پلاک ارائه نمی‌شود

مدیر جهاد کشاورزی نمین گفت: از اول مهرماه امسال ارائه هرگونه خدمات از جمله تسهیلات ادوات دنباله‌بند و سوخت به تراکتور و کمباین‌های فاقد پلاک ممنوع خواهد بود.
کد خبر: ۱۳۳۸۷۴۶
خدمات کشاورزی به تراکتور‌های فاقد پلاک ارائه نمی‌شودبه گزارش جام جم آنلاین اردبیل شهرام محسنی اظهارکرد: این طرح بر اساس مصوبه ستاد سوخت ماشین‌های کشاورزی اجرا می‌شود.
وی افزود: به همت واحد مکانیزاسیون و کارشناسان مراکز جهاد کشاورزی حومه و ویلکیج و با همکاری پلیس راهور و نیز دفتر نطام مهندسی کشاورزی شهرستان نمین از ۲ هزار و ۴۳۴ دستگاه تراکتور بالغ بر ۹۰ درصد پلاک‌گذاری شده و ۱۸۵ دستگاه تراکتور فاقد پلاک هستند.
وی گفت: همچنین از ۳۴ دستگاه کمباین در شهرستان نمین ۳۰ دستگاه پلاک‌گذاری شده و تنها چهار دستگاه فاقد پلاک می‌باشند.
وی به مالکان تراکتور‌ها و کمباین‌های فاقد پلاک توصیه کرد حداکثر تا پایان شهریورماه برای جلوگیری از هرگونه مشکل در دریافت خدمات و سوخت نسبت به تشکیل پرونده نزد کارشناسان شماره‌گذاری نظام مهندسی شهرستان نمین مراجعه و برای بازدید ماشین‌آلات توسط افسران پلیس راهنمایی و رانندگی اقدام کنند.
محسنی گفت: دفتر نظام مهندسی کشاورزی، مراکز خدمات کشاورزی غیردولتی شهرستان و دفاتر کافی‌نت درخواست‌کننده سوخت ماشین‌آلات کشاورزان از ثبت سوخت برای ماشین‌آلات فاقد پلاک خوداری کنند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها