معاون وزیر راه در مراسم امضای تفاهمنامه با وزارت فرهنگ:

۹ هزار خبرنگار و هنرمند منتظر دریافت پیامک ثبت‌ نام مسکن‌ ملی باشند

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

ثبت نام مسکن خبرنگاران و هنرمندان آغاز شد

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به ارائه توضیحاتی درباره آخرین پیگیری‌هایش از دو وزارت خانه فرهنگ و ارشاد اسلامی و راه و شهرسازی درباره مسکن خبرنگاران پرداخت.
کد خبر: ۱۳۳۸۵۸۶

به گزارش جام جم آنلاین، عباس مقتدایی، نماینده مردم اصفهان در مجلس اظهار کرد: چندی پیش در مجلس در قالب تذکری به وزرای راه و شهرسازی و فرهنگ و ارشاد اسلامی مطالبی در خصوص تأمین مسکن خبرنگاران و حل اختلاف بین این دو وزارتخانه مطرح کردم؛ در پاسخ وزارت راه و شهرسازی با پیگیری مصرانه بیان داشت که بارها اعلام آمادگی کرده و حتی تفاهم نامه نیز آماده است ولی همچنان وزارت فرهنگ اقدام لازمی انجام نمی دهد.

وی افزود: در همین راستا مکاتبه‌ای با وزیر جدید ارشاد انجام داده و از او خواستم عدم اهتمام وزیر قبلی را جبران کند و مسکن خبرنگاران را در دستور کار قرار دهد چون با توجه به امضای تفاهم نامه و انجام همه اقدامات، هر ساعت تعلل در ثبت نام اصحاب فرهنگ و هنر، ظلم به این قشر عزیز است و وزارت راه با هماهنگی وزارت فرهنگ، کار ثبت نام را آغاز کند اما متاسفانه اهتمام لازم از سوی وزیر ارشاد قبلی و فعلی درخصوص مسکن خبرنگاران دیده نشد. مشخص است عزم جدی وجود ندارد.

نماینده اصفهان خاطرنشان کرد: وقتی عدم اهتمام و بی دقتی وزرای ارشاد را شاهد بودم شخصا ورود کردم و از دو متولی یعنی معاون مسکن وزارت راه و معاون توسعه مدیریت وزارت ارشاد خواستم در این خصوص گزارشی ارائه کنند. از گزارش ها مشخص بود عزم بالایی در وزارت راه برای کمک به خبرنگاران و هنرمندان وجود دارد، در وزارت ارشاد نیز صرفا معاون توسعه پیگیر کار است و رییس صندوق هنر، معاون مطبوعاتی و وزیر اهتمام لازم را نشان ندادند.

مقتدایی در پایان گفت: با عنایت به اینکه نباید معطل بی اهتمامی ها شویم، از معاون وزیر راه درخواست کردم راه ثبت نام را ابلاغ کنند که امروز ابلاغ شد. اهالی فرهنگ و هنر با قید فوریت ثبت نام را انجام دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها