گفت‌وگو با مدیرعامل بانک‌ مسکن درباره اوضاع وام مسکن، انبوه سازی و همه آنچه به خانه مربوط می‌شود:

تورم، وام مسکن را به کمک‌ هزینه تبدیل کرد

معاون وزیر راه در مراسم امضای تفاهمنامه با وزارت فرهنگ:

۹ هزار خبرنگار و هنرمند منتظر دریافت پیامک ثبت‌ نام مسکن‌ ملی باشند

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفت: ۹ هزار نفر از خبرنگاران و هنرمندان که با اولویت وزارت فرهنگ به وزارت راه معرفی شدند، تا پیش از ۱۷ مردادماه پیامک ثبت‌نام در سامانه مسکن ملی را دریافت می‌کنند.
کد خبر: ۱۳۲۹۳۹۴

به گزارش جام جم آنلاین، محمود محمودزاده امروز (شنبه) در مراسم امضای تفاهمنامه با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای خانه دارشدن جامعه هدف از جمله خبرنگاران، افزود: یکی دیگر از تفاهمنامه‌های مهم بین وزارت راه و شهرسازی و سایر دستگاه‌ها با هدف خانه‌دار شدن اقشار تحت پوشش و هدف، امروز به امضا رسید.

وی با بیان اینکه بر اساس این تفاهمنامه ۱۰ هزار واحد مسکونی ساخته می شود، اضافه کرد: ۷۵ هزار متقاضی اولیه واجد شرایط توسط وزارت فرهنگ به وزارت راه معرفی شده است.

محمودزاده توضیح داد: مراحل پالایش اولیه و شاخص های سه گانه ای که برای واجد شرایط بودن متقاضیان پیش بینی شده است، بررسی شد و از وزارت ارشاد خواستیم تا افراد معرفی شده اولویت بندی شوند.

وی ادامه داد: ۹ هزار نفر تاکنون به عنوان اولویت به وزارت راه و شهرسازی معرفی شدند که قبل از روز خبرنگار (۱۷ مردادماه) از طریق پیامک به آنها اعلام خواهد شد تا بتوانند به سامانه مراجعه و نسبت به بارگذاری اطلاعات اقدام کنند تا امکان معرفی به پروژه های درحال اجرا در مکان هایی که ظرفیت خالی وجود دارد فراهم شود.

معاون مسکن وزیر راه و شهرساری گفت: یک هزار نفر دیگر با اولویت بندی وزارت فرهنگ به وزارت راه معرفی خواهند شد و برای فهرست جدید نیز امکان ساخت و ساز مسکن فراهم است.

وی گفت: سه گروه اصلی خبرنگاران و هنرمندان و حتی کارمندان وزارت فرهنگ در این تفاهمامه گنجانده شده اند؛ اگر اراضی در اختیار وزارت راه نیز فراهم شود امکان اتصال به پروژه نیز فراهم است. با استفاده از منابع صندوق هنر نیز تلاش خواهد شد تا امکان صاحب مسکن شدن این قشر فراهم شود.

منبع: ایرنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها