مرد سنگاپوری پس از قتل همسرش به حبس ابد محکوم شد

خودکشی بعد از همسرکشی در پارکینگ

زن جوان پس از کشتن دختر یک‌ساله و گربه‌اش به زندگی خود پایان داد

جنایت هولناک طرفدار جادوی سیاه

اگر طرفدار فیلم و سریال‌ های ترسناک و ماوراءالطبیعه باشید به احتمال زیاد اسم جادوی‌ سیاه و ارتباطات انسان‌ ها با دنیای مردگان برایتان آشناست و حتی شاید از دیدن این قبیل فیلم‌ها آدرنالین خونتان بالارفته و حسابی هیجان‌زده شوید اما آیا در دنیای واقعی و زندگی خودتان هم کنجکاو هستید که ارواح را از نزدیک ملاقات و دعا و طلسم‌های تاریک را روی زندگی خود و عزیزان‌تان اجرا کنید؟
کد خبر: ۱۳۳۸۴۷۰

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین، قطع به یقین پاسخ به این پرسش منفی است اما زنی در روسیه چهار روز قبل تصمیم به این تجربه گرفت و جان خود و فرزندش را گرفت.

به گزارش دیلی‌میل، جسد این زن که شغل معماری خود را کنار گذاشته و به دنبال مطالعه و اکتشاف در زمینه جادوی‌سیاه بود، 16سپتامبر همراه فرزند یک‌ساله‌اش در خانه‌اش پیدا شد.

با شروع تحقیقات پلیس محلی روستوف‌دان روسیه، گمانه‌زنی‌ها نشان می‌داد الیزاوتا تساروسکایا 32ساله، خود و دختر بچه یک‌ساله‌اش را در یک مراسم جادوی سیاه با ضربات چاقو قربانی آیین این جادو کرده است.

براساس گزارشات اولیه پلیس محلی، جسد وی همراه جسد کودکش و یک گربه در منزلش در شهر روستوف‌دان در حالی پیدا شد که عکس‌ هایی آغشته به خون و چشمان سوراخ‌ شده از یکی از دوستان هم‌فرقه‌ای این زن در اطراف‌شان چیده شده بود.

یک منبع پلیس درباره این قتل هولناک می‌گوید: پس از رسیدن به محل حادثه و بازکردن در آپارتمان حتی ماموران بخش جنایی نیز از دیدن صحنه جرم شوکه شده بودند.

اشیای خونین، ابزار و وسایل مربوط به آیین جادوی سیاه همه جای خانه پراکنده شده و جسد این زن هم روی جسد دختر بچه‌اش افتاده بود. به علاوه آنکه جسد یک گربه هم در کنار آنها بود.

وجود آثار چاقو بر روی بدن مادر و کودک نقطه مشترک مرگ آنهاست. پلیس محلی بر این باور است که تمام ضربات چاقو به دست خود الیزاوتا صورت گرفته و پس از کشتن دختر و گربه‌اش با همان چاقو به بدن خودش ضربه زده بود.

آرتور راسین، همسر 26ساله این زن در مصاحبه با پلیس گفته که همسرش با رتبه بالا به عنوان یکی از عالی‌رتبه‌ترین معماران دانشگاه محل تحصیل خود فارغ‌التحصیل‌شده و در کنار کار خود یک طراح لباس ماهر نیز بود.

وی در ادامه افزود: تا مدت‌ها زندگی خوب و آرامی داشتیم اما همسرم به مرور علاقه و اشتیاقش به حرفه خود را از دست داد و به موضوعات مربوط به احضار روح و دنیای مردگان علاقه‌مند شد. این علاقه‌مندی تا جایی ادامه پیدا کرد که او پیوسته به دنبال راه‌هایی برای ارتباط با دنیای مردگان و احضار ارواح بود.

الیزاوتا در این حین با مردی به نام آنتون که عکس های او در صحنه قتل پراکنده و او هم جزیی از فرقه جادوی سیاه بود، آشنا شد و از آنجا به بعد زندگی این زوج تیره و تار و الیزاوتا هر روز از خانواده خود دورتر و از آنسو رفته رفته جذب آیین و رسومات فرقه سیاهی که به آن پیوسته بود، می‌شد.

پلیس محلی در ادامه اظهارات خود افزود: زمانی که با تماس همسایه این زن به محل اعزام شدیم در ابتدا با درهای قفل خانه روبه‌رو شدیم و پس از شکستن در و واردشدن به خانه آنها با اجساد سلاخی‌شده و غرق در خون روبه‌رو شدیم. براساس شواهد موجود بر این باوریم که الیزاوتا قبل از گرفتن جان خود طی یک مراسم آیینی ابتدا جان فرزند یک‌ساله و گربه خانگی خود را گرفته است. این در حالی است که تا این لحظه اخبار موثقی از آنتون، دوست هم‌فرقه‌ای الیزاوتا که عکس‌هایش غرق در خون با چشم‌های سوراخ در کنار اجساد پیدا شده بود، وجود ندارد.

دینا فراهانی - حوادث روزنامه جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها