پس از سرقت 2 موتورسیکلت انجام شد

دستگیری زوج عشق موتور

زوج سارق که موتورسیکلت های گران قیمت را سرقت می کردند ، در دام پلیس گرفتار شدند.
کد خبر: ۱۳۳۸۳۹۳

به گزارش خبرنگار حوادث جام جم آنلاین ،سرهنگ کارآگاه قاسم دستخال ، رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران  در تشریح این خبر گفت: سی و یکم مرداد ماه پرونده ای از کلانتري 103 گاندي همراه يک متهم به نام «قادر» به اتهام سرقت موتورسيکلت برای کشف جرم ارجاع شد. براساس پرونده جمع آوری شده، متهم با يک دستگاه موتورسيکلت هوندا در خيابان ميرداماد با يک دستگاه خودرو 206 تصادف مي‌کند که بر اساس استعلام موتورسيکلت مشخص می شود که موتور سرقتی است. متهم در ابتدا منکر هرگونه سرقت می شود که در تحقيقات تکميلي و پليسي اعلام می کند که به خاطر علاقه به موتورسیکلت ،همراه همسرم به نام «فریده» دو دستگاه موتورسيکلت را سرقت و به فردي به هويت «سامان» داده ام.


وی  اظهار داشت: کارآگاهان پس از هماهنگي با مرجع قضائي و راهنمايي متهم به محدوده خيابان آزادي اعزام و در يک عمليات غافلگيرانه موفق به دستگيری سامان می شوند که در بازرسي از مخفیگاه وی دو دستگاه موتورسیکلت سرقتی و يک دستگاه گوشي آيفون سرقتي کشف و ضبط می شود.


دستخال گفت: سامان در بازجویی ها اظهار داشت دو دستگاه موتورسيکلت را از «قادر» گرفته‌ام؛ پس از تشریفات قضائی، همسر قادر نیز دستگير و پس از تحقيقات، زوج متهم به همراه مالخر، برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها