یک باند سازمان یافته قاچاق آرد یارانه ای به خارج از کشور ، در استان البرز منهدم شد.
کد خبر: ۱۳۳۷۹۵۰

به گزارش خبرنگار حوادث جام جم آنلاین، سرهنگ "مهدی افشاری" با اعلام این خبر بیان داشت: با اقدامات اطلاعاتی پلیس امنیت اقتصادی استان البرز یک باند سازمان یافته قاچاق آردهای یارانه‌ای در استان شناسایی و بررسی اقدامات آنها در دستور کار قرار گرفت.


وی افزود: ماموران با انجام تحقیقات پلیسی متوجه شدند یک باند سازمان یافته با خرید های یارانه ای، آنها را به استان های مرزی ارسال و پس از مدتی به صورت قاچاق از کشور خارج می کنند.


رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان البرز با اشاره به شناسایی انبار دپو آرد های قاچاق این باند در منطقه خرمدشت کرج، اظهار داشت: در ادامه ماموران با هماهنگی مقام قضائی به انبار مورد نظر اعزام و در بازرسی از آنجا ۲۰ هزار و ۲۵۰ کیلوگرم آرد یارانه ای به همراه یک هزار و ۷۲۸ عدد کیسه خالی آرد های تخلیه شده را کشف کردند.


این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری ۵ نفر در این رابطه، تصریح کرد: در بازرسی تکمیلی از مخفیگاه متهمان، مدارکی مبنی بر قاچاق ۳۰۷ تن آرد یارانه ای توسط این باند در سال های اخیر کشف شد.
سرهنگ افشاری در پایان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش اموالی که توسط این باند قاچاق شده را حدود ۳۰ میلیارد ریال برآورد می کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها