رئیس پلیس فتا تهران بزرگ خبر داد

کشف ۷۰۰۰ داروی غیر مجاز در جنوب تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت خبر داد

کشف ۲ میلیارد تومانی داروی قاچاق

رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از کشف ۲۴ هزار عدد داروی قاچاق به ارزش بیش از ۲ میلیارد تومان خبر داد.
کد خبر: ۱۳۳۴۵۰۸

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین، سرهنگ کارآگاه علی ولیپور، گودرزی رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در گفتگو با فارس از کشف 24 هزار و 789 عدد داروی قاچاق خبر داد.

سرهنگ ولی پور گودرزی در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: در راستای اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت فردی در زمینه خرید و فروش داروهای قاچاق در غرب تهران مطلع و تحقیقات تخصصی خود را در این زمینه آغاز کردند.

وی افزود: در ادامه تحقیقات ماموران محل دپوی داروهای قاچاق را در منزل مسکونی متهم در محدوده بلوار فردوس شناسایی کرده و با هماهنگی قضائی تیمی از کارآگاهان به آنجا اعزام شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران با اشاره به کشف مقادیر فراوانی داروی قاچاق از محل مسکونی متهم، خاطرنشان کرد: متهم در پی‌جویی های اولیه به دپوی مقادیر دیگری از داروهای قاچاق در محل شرکتش اعتراف کرد.

وی با بیان اینکه در مجموع 24 هزار و 789 عدد داروی قاچاق کشف شد، خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش داروهای مکشوفه را بیش از 20 میلیارد ریال برآورد کرده اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها