فرمانده انتظامی غرب استان تهران خبر داد

انهدام ۹ باند قاچاق مواد مخدر در غرب پایتخت

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از انهدام ۹ باند قاچاق مواد مخدر در عملیات‌های جداگانه خبر داد.
کد خبر: ۱۳۳۵۳۲۳

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین، سردار کیوان ظهیری، فرمانده انتظامی غرب استان تهران اظهار کرد: با اجرای طرح عملیاتی امنیت محله محور در سه روز گذشته با هدف مبارزه با سرقت، مقابله با سارقان، مالخران و قاچاقچیان مواد مخدر در ۶ شهرستان تابعه غرب استان تهران، ۷۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت مسروقه کشف شد.

وی افزود: در جریان اجرای این طرح، ۲۱۲ حکم قضائی با هماهنگی مقامات قضائی اجرا شد و ۹۰۲ نفر در زمینه‌های قاچاق کالا، مواد مخدر و سرقت و فروش اموال مسروقه و مالخری دستگیر شدند.

سردار ظهیری با اشاره به انهدام ۹ باند قاچاق مواد مخدر، تصریح کرد: ۳۸ قاچاقچی و ۲۸۹ خرده فروش مواد مخدر در این عملیات توسط ماموران پلیس، دستگیر شدند.

وی افزود: یک تن و ۳۳ کیلوگرم انواع موادمخدر کشف و ۲۸۵ نفر معتاد متجاهر جمع آوری و تحویل کمپ‌ های ترک اعتیاد شدند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران بیان کرد: قاچاقچیان، مواد مخدر را از استان‌های شرقی تحویل گرفته و قصد داشتند با هدف خروج از کشور و توزیع در کشور‌های خارجی، آن را از این منطقه عبور دهند که با هوشیاری ماموران مبارزه با مواد مخدر، ناکام ماندند.

وی افزود: در جریان این طرح ۱۵ قبضه سلاح سرد و گرم کشف و ۲۴۸ نفر سارق و مالخر نیز دستگیر و تحویل مقام قضائی شدند.

سردار ظهیری ادامه داد: ۴۷۲ فقره پرونده در حوزه قاچاق کالا، سرقت و مواد مخدر توسط همکاران انتظامی تشکیل شده و در حال رسیدگی است و در جریان اجرای این طرح، ۵۲ هزار قلم کالای قاچاق از قبیل چوب، سوخت، لوازم بهداشتی و درمانی، لوازم خانگی و سرم احتکار شده به ارزش ۹ میلیارد تومان کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه اجرای طرح امنیت محله محور در غرب استان تهران به طور مستمر و جدی در حال پیگیری است، گفت: با هماهنگی‌های انجام شده با مقام قضائی، تمامی متهمان پس از تکمیل پرونده به دادسرا معرفی شده تا به جرایم آن‌ها رسیدگی شود.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به نقش مهم شهروندان در موفقیت‌های پلیس تاکید کرد: بخش مهمی از توفیقات بدست آمده نیروی انتظامی مرهون همکاری و تعامل موثر شهروندان است که امیدواریم روز به روز با گسترش تعامل و ارتباط مطلوب با سامانه ۱۱۰، امنیت مطلوبی را برای شهروندان به ارمغان بیاوریم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها