قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز (پنجشنبه، ۲۵ شهریورماه) در بازار تهران با کاهش ۱۳۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته به رقم ۱۱ میلیون و ۷۱۰ هزار تومان رسید.
کد خبر: ۱۳۳۷۸۲۲
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا، در ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه امروز (پنجشنبه) ارزش هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با کاهش ۱۳۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته (۲۴ شهریورماه) به رقم ۱۱ میلیون و ۷۱۰ هزار تومان رسید و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز ۱۱ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان معامله شد.

همچنین امروز نیم سکه بهار آزادی ۶ میلیون تومان، ربع سکه سه میلیون و ۵۵۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان قیمت خورد.

علاوه بر این، در بازار طلا نیز نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار به یک میلیون و ۱۴۶ هزار تومان رسید. قیمت هر مثقال طلا نیز چهار میلیون و ۹۶۷ هزار تومان شد.

همچنین هر اُنس جهانی طلا نیز امروز یک هزار و ۷۸۴ دلار و ۹۳ سنت قیمت خورد که در مقایسه با روز گذشته ۱۴ دلار و هفت سنت کاهش داشت.

به گزارش ایرنا، مهم‌ترین عوامل موثر در رشد قیمت طلا و سکه، بالا رفتن دلار و انس جهانی است. براین اساس با وجود آنکه قیمت دلار طی چند هفته گذشته در کانال ۲۶ هزار تومان نوسان داشته است و امروز قیمت آن نسبت به روز گذشته ثابت بود و می‌توان نتیجه گرفت که نرخ انواع سکه و طلا به دلیل کاهش ۱۴ دلاری انس جهانی طلا و ثبات قیمت دلار تا لحظه ارسال خبر ۱۳۰ هزار تومان کاهش یافته است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها