افزایش قربانیان" دی جی" آزارگر

پسر «دیجی» و همدستش که با فریب دختران آنها را بیهوش کرده و مورد آزار و اذیت قرار می دادند ، با شکایت 12 دختر علیه خودشان رو به رو شدند.
کد خبر: ۱۳۳۷۷۵۰

به گزارش خبرنگار حوادث جام جم آنلاین،  اوایل مرداد امسال سه دختر جوان که در دام شیطانی پسر دیجی و همدستش گرفتار شده بودند به اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران رفته و از آنها شکایت کردند. در تحقیقات معلوم شد با نوشیدنی مسموم آنها را بیهوش کرده و بعد از سرقت اموالشان ، قربانیان را مورد آزارو اذیت قرار داده اند. درادامه دو متهم بازداشت شدند.معلوم شد امیر  به عنوان" دی جی" دررستورانها مشغول به کاربوده  و در اینستاگرام دختران را فریب  داده  است.

تحقیقات پلیس  ادامه داشت تا اینکه در چند روز گذشته 9 دختر جوان که قربانی اعمال  شیطانی امیر و دوستش  شده بودند به دادسرا آمدندواز آنها شکایت کردند. یکی از این دختران جوان گفت : دراینستاگرام با امیر "دی جی" آشنا شدم . او بعدازابراز علاقه مندی به من مدعی شد می خواهد   می به عنوان بازیگر در کلیپ جدید او بازی کنم که قبول کرم . روز ملاقات به من نوشیدنی تعارف کرد که با خوردن آن بیهوش شدم. وقتی بهوش آمدم  مرا مورد آزارو اذیت قرارداده و اموالم را سرقت کرده بود. حتی با اثر انگشتم  گوشی ام را بازکرده و اطلاعات ثبت شده در باره خودش را حذف کرده بود.

باافزایشان قربانیان این پرونده به 12 نفرتحقیقات از متهم در پلیس  آگاهی همچنان ادامه دارد .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها