مرد شیطان صفت که با خودروی مادرش ، زنان را سوار کرده و در خیابان مورد آزار و اذیت قرار می داد دستگیر شد.
کد خبر: ۱۳۳۷۴۶۴

به گزارش خبرنگار حوادث جام جم آنلاین، چند روز قبل زن جوانی به یکی از کلانتری های پایتخت مراجعه کرد و از آزار و اذیت خود از سوی راننده پژو ۴۰۵ خبر داد. این زن در تحقیقات گفت: حدود ساعت 11 شب، در خیابان هاشمی سوار بر خودروی پژو ۴۰۵ شدم تا به خانه بروم. در بین راه راننده تغییر مسیر داد و با ورود به خیابانی خلوت با تهدید قمه مرا مورد آزار و اذیت قرار داد.

 با شکایت زن جوان، پرونده به اداره شانزدهم پلیس آگاهی پایتخت ارسال و کاراگاهان مبارزه با جرایم جنایی وارد عمل شدند. در نخستین گام کارآگاهان بهسراغ دوربین های مداربسته محل حادثه رفته اما با توجه به تاریکی هوا، شماره پلاک بدست نیامد. از سویی دیگر زن جوان به چهره نگاری متهم فراری پرداخت.

در حالی که تحقیقات برای شناسایی راننده پژو ادامه داشت، کاراگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی پایتخت با شکایتی مشابه در محدوده کلانتری ۱۱۱ هفت چنار رو به رو شدند.این بار زن میانسالی با تهدید قمه مورد آزار و اذیت قرار گرفته بود. متهم بعد از سوار کردن شاکی دوم به جای انکه او را در مقابل مترو پیاده کند، به خیابانی خلوت در نزدیکی مترو بوده و نقشه خود را اجرا کرده بود.


رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در این باره گفت: باتوجه به شیوه و شگرد و محدوده ارتکاب جرم، این احتمال مطرح شد که هر 2 شاکی، از سوی یک نفر مورد آزار و اذیت قرار گرفته اند. در ادامه و با بازبینی دوربین های مداربسته اطراف محل حادثه ای که برای دومین شاکی رقم خورده بود، تعدادی از شماره پلاک خودروی پژو بدست آمد. با کنار هم قرار دادند این اعداد ، شماره پلاک خودرو شناسایی و بدنبال آن صاحب خودرو که زن میانسالی بود شناسایی شد.

سردار لطفی تصریح کرد: در ادامه این احتمال مطرح شد که خودرو پژو به دست پسر یا یکی از اقوام زن میانسال است. در ادامه بررسی ها، مشخص شد که کاراگاهان درست حدس زده بودند و خودرو در اختیار پژمان پسر زن میانسال است.  بدین ترتیب خیابان های اطراف محل سکونت پژمان زیر نظر گرفته شد و کارآگاهان موفق شدند او را سوار بر خودرواش شناسایی و دستگیر کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در تحقیقات اولیه پسر جوان ابتدا منکر جرم خود بود اما در مواجه با مدارک و شواهد پلیسی، 2 شاکی پرونده به جرم خود اعتراف کرد. متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی و شناسایی سایر شاکیان احتمالی با صدور قرار قانونی از سوی مقام قضائی در اختیار کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها