
به گزارش جام جم آنلاین ، عباس انصاریفرد مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس به دلیل ابتلا به ویروس کرونا درگذشت.
انصاریفرد طی سالهای 1369 -1372، 1380-1381 و 1387-1388 در سه دوره مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بود.
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند