مدیرکل کمیته امداد استان کرمان خبر داد؛

فعالیت ۳۹۱ مرکز نیکوکاری در استان کرمان

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان از فعالیت ۳۹۱ مرکز نیکوکاری در استان کرمان خبر داد و گفت:۳۱۴ مورد از این مراکز عمومی و مابقی تخصصی و در حوزه های مختلف از جمله اشتغال، درمان، فرهنگی به مددجویان و نیازمندان استان خدمات رسانی می کنند
کد خبر: ۱۳۳۶۲۷۲
به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛یحیی صادقی،بابیان اینکه تأسیس مراکز نیکوکاری در راستای واگذاری امدادرسانی به مردم انجام می‌شود، افزود:معتقدیم امدادرسانی اگر به‌صورت شبکه‌ای انجام شود،ساختاری قدرتمند و هم‌افزایی عظیمی ایجاد خواهد شد و ظرفیت‌های بالقوه محلات برای کمک‌رسانی به خانواده‌های نیازمند، زمینه بروز می‌یابد.

وی شناسایی محرومان در محلات و کمک‌رسانی به آنان را مهم‌ترین وظیفه مراکز نیکوکاری دانست و ادامه داد: ۳۹۱ مرکز نیکوکاری در استان کرمان فعالیت دارند که ۳۱۴ مورد از این مراکز عمومی و مابقی تخصصی هستند.

صادقی،به برنامه کمیته امداد برای گسترش مراکز نیکوکاری خبر داد و خاطرنشان کرد:پیش‌بینی می‌شود تعداد مراکز نیکوکاری در استان تا پایان سال به ۵۰۰ مرکز افزایش یابد که امیدواریم با این اقدام شاهد یک تحول عظیم درشیوه امدادرسانی به محرومان و نیازمندان در استان باشیم.

وی گفت:مراکز نیکوکاری تلاش می‌کنند از طریق ارتباط با معتمدان محلی، اصناف،مراکز فرهنگی و صنایع،کمک‌های مردمی را در جهت ارائه به محرومان هر محله، تجمیع کنند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها