مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر در گفتگو با خبرنگار جام جم گفت؛

سرانه ورزش كشور عالي،اعتبارات بوشهر كم 

مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت؛

استقبال از بوکسور بوشهری

محمدپارسی بوکسور بوشهری با کسب نشان برنز مسابقات جوانان آسیا که به میزبانی کشور امارات برگزارشد مورد استقبال مدیر کل ورزش و جوانان ،رئیس هیات بوکس استان ومربیان و ورزشکاران بوکس استان قرار گرفت.
کد خبر: ۱۳۳۶۲۳۰

به گزارش جام جم آنلاین بوشهر؛ محمدپارسی بوکسور بوشهری با کسب نشان برنز مسابقات جوانان آسیا که به میزبانی کشور امارات برگزارشد مورد استقبال مدیر کل ورزش و جوانان،رئیس هیات بوکس استان ومربیان و ورزشکاران بوکس استان قرار گرفت.

مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر در آیین استقبال این بوکسور بوشهری گفت: بعد از کسب موفقیت امیر خسروانی با نشان طلا در پارالمپیک توکیو امروز شاهد موفقیت دیگر ورزشکار بوشهری محمد پارسی در مسابقات قهرمانی آسیا با کسب مدال برنز هستیم.
احمد بهروزیان فرد افزود:این دومین مدال ورزشکار بوشهری پس از رقابت های نوجوانان آسیا در رده جوانان نیز این ورزشکار صاحب مدال شد.
وی حمایت از قهرمانان را یکی از او لویت های اداره کل ورزش و جوانان عنوان کرد و افزود: استعدادهای برتر در رشته های مختلف از سوی اداره کل ورزش و جوانان برای حضور در اردوهای تیم ملی فدراسیون های ورزشی معرفی خواهند شد.
وی گفت: جا دارد از رییس هیات بوکس دکتر درویشی و خانواده این ورزشکار تقدیر کنیم.

محمد پارسی بوکسور بوشهر نیز امسال در مسابقات آسیایی امارات موفق به کسب مدال برنز شدیم می توانستم مدال طلای این رقابت ها را کسب کنم اما به دلیل شرایط کرونا تمرینی مناسبی نداشتم.
وی اضافه کرد در 6 ماه آینده مسابقات جهانی در کشور صربستان برگزار می شود که تلاش می کنم جواز حضور در این رقا بتها را کسب کنم.
رئیس هیات بوکس استان بوشهر نیز گفت:تیم ایران در ۲ بخش نوجوانان و جوانان با ۱۵ بوکسور به این مسابقات اعزام شد که در این رقابت ها در رده جوانان با ۲ مدال نقره و ۵ برنز و در رده نوجوانان  با یک مدال طلا و ۲ برنز به کار خود پایان داد.
علی دروریشی افزود:از 10 مدال کسب شده یک مدال برنز نصیب تیم ملی و محمد پارسی ورزشکار بوشهری شد.
وی در پایان گفت: حمایت از قهرمان بوکس و راه یابی سایر ورزشکاران استان بوشهر به تیم های ملی از مهم ترین برنامه های هیات بوکس استان بوشهر است.
 
 

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها