همزمان با روزهای پایانی سرپرستی شهرداری

بازدید سرزده بازرسان سازمان بازرسی استان از شهرداری شهرکرد

رئیس شورای شهرستان :

شهردار شهرکرد انتخاب شد

رئیس شورای شهرکرد از انتخاب شهردار در جلسه شامگاه شنبه خبر داد و افزود تلاش کردیم با انتخاب یک شهردار غیر بومی مسائل و مشکلات حوزه شهری را مرتفع نمائیم.
کد خبر: ۱۳۳۵۸۴۳

به گزارش جام جم آنلاین- چهار محال و بختیاری، محمد رضا بیاتی اشکفتکی رئیس شورای شهرکرد در گفتگو با جام جم از انتخاب شهردار شهرکرد خبر داد و تاکید کرد: شامگاه شنبه با حضور همه اعضاء شورای شهر گزینه مورد نظر مورد ارزیابی قرار گرفت و در نهایت در معرض انتخاب قرار گرفت که با 7 رای محمدتقی جاپلقی   به عنوان شهردار شهرکرد انتخاب شد‌.

بیاتی اشکفتکی در ادامه افزود: تلاش این بود که با انتخاب یک شهردار غیر بومی، مجرب و مسلط تا حد زیادی مشکلات مدیریت شهری مرکز استان رفع و ساماندهی شهرکرد در دستور کار قرار گیرد.

شایان ذکر است محمدتقی جاپلقی شهردار شهرکرد 58 ساله متولد ازنا استان لرستان غیر بومی و سابقه  شهرداری  شهرهای شمشک و نسیم شهر رادر کارنامه خود دارد.

وی دارای مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد خود در رشته برنامه‌ریزی شهری و آمایش شهری را از دانشگاه شهید بهشتی اخذ نموده است.

گفتنی است پس از یک ماه کش و قوس فراوان و ارزیابی حدود 50 نفر متخصص مسائل شهری بالاخره شامگاه دیشب با رای همه اعضاء شورا شهردار شهرکرد انتخاب و معرفی شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها