رئیس شورای شهرستان :

شهردار شهرکرد انتخاب شد

همزمان با روزهای پایانی سرپرستی شهرداری

بازدید سرزده بازرسان سازمان بازرسی استان از شهرداری شهرکرد

در راستای اجرای دستورالعمل نحوه مقابله با ترک وظایف قانونی مدیران و کارمندان و پیشگیری از آن و شناسایی عوامل معطل ماندن امور قانونی مردم در ادارات و سازمان‌ها از شهرداری و واحدهای تابعه بازدید به‌عمل آمد.
کد خبر: ۱۳۳۶۳۴۷

به گزارش جام جم آنلاین- چهار محال و بختیاری،بهادر عبدالغنی سرپرستی شهرداری شهرکرد در جلسه با بازرسان سازمان بازرسی استان با بیان اینکه سالانه تمام واحدهای شهرداری  شهرکرد براساس شاخص‌های عمومی و تخصصی که توسط معاونت برنامه‌ریزی به مدیران ابلاغ شده است بازرسی و ارزیابی می‌شود، اظهارداشت: در تمام این ارزیابی‌ها تکریم ارباب رجوع و حقوق شهروندان مورد تأکید است.

 

عبدالغنی با بیان اینکه ارائه خدمات مطلوب به مردم و تسهیل دسترسی شهروندان به مدیران شهرداری ضروری است، افزود: معاونین، مدیران و روسای سازمان‌های تابعه شهرداری در راستای تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق شهروندی به‌صورت مستقیم پاسخگوی مطالبات مردمی هستند به‌گونه‌ای که در محلات حضور و در مصلای امام خمینی(ره) میزخدمت نیز برپا می‌شود.

مجموعه مدیریت شهری در راستای تحقق بیانات مقام معظم تلاش فراوانی نمودند

سرپرست شهرداری شهرکرد با بیان اینکه مجموعه مدیریت شهری در راستای تحقق بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر همدلی و همزبانی دولت و مردم تلاش می‌کنند، خاطرنشان کرد: شهرداری شهرکرد تلاش دارد مشکلات مردمی را رفع و فاصله بین مدیران شهرداری و شهروندان را کاهش دهد.

 

حجت‌الله دایی‌جواد چالشتری، سرپرست معاونت نظارت و بازرسی سازمان بازرسی استان نیز در این جلسه تصریح کرد: با توجه به اینکه شهرداری شهرکرد یکی از ادارات با تعداد مراجعه کننده بالا می‌باشد، بنابراین در شرایط اپیدمی کرونا رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تکریم ارباب رجوع امری ضروری است که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

عادی انگاری برخی از شهروندان در زمان کرونا

دایی جواد چالشتری، با بیان اینکه برخی از شهروندان عادی‌انگاری می‌کنند، گفت: به نظر می‌رسد برخی از شهروندان تصور می‌کنند وضعیت زندگی عادی شده و به مسائل بهداشتی هم بی‌تفاوت هستند در حالی که می‌توانیم بهتر از شرایط فعلی رفتار کنیم و با هشدارهای مستمر و یادآوری پیامدهای بیماری از شهروندان و کسبه بخواهیم سلامت خود و دیگران را جدی بگیرند و به آن اهمیت دهند.

 

 مهدی جوکار سرپرست گروه سیاسی و قضایی سازمان بازرسی استان در ادامه بیان کرد: با توجه به اینکه برخی از واحدهای شهرداری شهرکرد فضای کمتری دارند و تعداد مراجعه کننده زیاد است، می‌طلبد جهت ارائه خدمات مطلوب‌تر به شهروندان در راستای جابجایی این واحدها اقدامات لازم انجام شود.

تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق شهروندی همواره مورد تاکید نهادهای نظارتی می‌باشد

جوکار با بیان اینکه تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق شهروندی همواره مورد تاکید نهادهای نظارتی می‌باشد افزود: فضای اداری باید متناسب با تعداد مراجعه‌کنندگان باشد تا از آسیب دیدن کارکنان و ارباب رجوع پیشگیری به‌عمل آید، لذا می‌طلبد شهرداری شهرکرد در این خصوص اقدامات لازم را انجام دهد.

 

وی در ادامه بازدیدهای سرزده از شهرداری و واحدهای تابعه ازجمله شهرداری منطقه دو و آرامستان بهشت رحمت با مسئولین و کارکنان مربوطه دیدار و گفت: باتوجه به برخی دغدغه‌های موجود و اهمیت و لزوم شناسایی و برخورد با عوامل تضعیف‌کننده خدمت‌رسانی به شهروندان این بازدیدها مستمر و ادامه خواهد داشت.

سرپرست گروه سیاسی و قضایی سازمان بازرسی استان در پایان بیان کرد: توجه به حقوق اداری کارکنان مجموعه شهرداری و آرامستان و رعایت اصل انصاف و عدالت همواره باید مدنظر و در دستور کار شهرداری قرار گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها