طرح شهید سلیمانی در  گام پنجم
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج):

طرح شهید سلیمانی در گام پنجم

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی:

قارچ سیاه به زنجان رسید

دکتر پرویز قزلباش گفت: مواردی از ابتلا به بیماری قارچ سیاه در استان زنجان مشاهده شده که نابینایی یکی از عوارض خطرناک آن است.
دکتر پرویز قزلباش گفت: مواردی از ابتلا به بیماری قارچ سیاه در استان زنجان مشاهده شده که نابینایی یکی از عوارض خطرناک آن است.
کد خبر: ۱۳۳۴۰۵۹

به گزارش جام جم آنلاین زنجان؛ رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجاندر نشست خبری  در رابطه با روند بیماری کرونا در استان، اظهار کرد: روند بیماری کرونا در کشور افزایشی بوده و برخی از استان‌ها در حال خروج از پیک پنجم کرونا هستند و روند بستری و سرپایی بیماران مبتلا به کرونا در استان زنجان نیز افزایشی است.
 
وی با بیان اینکه بیش از ۶۰۰ تخت بیمارستانی توسط بیماران کرونایی در استان زنجان اشغال شده است، افزود: مرگ و میر ناشی از بیماری کرونا پس از سه تا چهار هفته خود را نشان می‌دهد که این روند در استان آغاز شده و طی هفته‌های آتی بیشتر نمایان خواهد شد.
 
‌رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی استان با بیان اینکه کادر بهداشت و درمان استان زنجان همه تلاش خود را برای پیشگیری از بروز اتفاقات تلخ در پیک پنجم و مقابله با آن انجام می‌دهند، گفت: شهروندان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بالای ۹۰ درصد می‌توانند از ابتلا به کرونا و مرگ و میر ناشی از آن جلوگیری کنند.

قزلباش با تاکید بر اینکه طبق اعلام وزارت بهداشت، اکنون افراد بالای ۴۳ سال می‌توانند واکسن کرونا دریافت کنند، اظهار کرد: به هیچ‌وجه برای افراد بالای ۳۰ سال واکسن کرونا تزریق نمی‌شود و به صورت موردی برای افراد با شرایط خاص تزریق شده و آغاز واکسیناسیون افراد بالای ۳۰ سال اطلاع‌رسانی خواهد شد.
 
وی از مشاهده مواردی از ابتلا به بیماری قارچ سیاه در استان زنجان خبر داد و افزود: بیماری قارچ سیاه یک بیماری قارچی است که باید با پیشگیری میزان ابتلا به این بیماری را کاهش دهیم و از عوارض جدی این بیماری می‌توان به نابینایی اشاره کرد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها