قارچ سیاه به زنجان رسید
رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی:

قارچ سیاه به زنجان رسید

معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی:

قارچ سیاه در زنجان مشاهده نشده است

معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان  درباره مشاهده علائم
معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان درباره مشاهده علائم " قارچ سیاه"درمبتلایان به بیماری کرونا گفت:هر چند در برخی از شهر ها گزارشاتی در این خصوص وجود دارد، اما خوشبختانه تا به امروز در زنجان هیچ بیمار کرونایی درگیر بیمار قارچ سیاه گزارش نشده است.
کد خبر: ۱۳۳۳۹۰۹

دکترعلیرضا آرمان کیا  در گفتگو با خبرنگار جام جم آنلاین زنجان؛ اظهار داشت:این قارچ عفونتهای مقاومت به درمان را ایجاد می‌کند وعلائم این بیماری بیشتر در افرادی بروز می یاید که سیستم ایمنی ضعیف ، دیابت بدون کنترل دقیق ویا زخمهای بهبود نیافته ای دارند .

یک علت ابتلای بیماران کرونایی به قارچ سیاه تجویز داروهای جلوگیری از بروز علائم شدید بیماری کرونا است که  نهایت تضعیف سیستم ایمنی افرادی را که  بیماران زمینه ای دارند را موجب شده و این درگیری در مخاط‌ها، پوست و مناطق دیگر بدن ایحاد می شود که احتمالا نمی توانند در برابر آن مقاومت کنند.

معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی زنجان تصریح کرد:قارچ سیاه جز علائمی نیست که شایع باشد و قدرت انتشار پایینی دارد بنابراین نگرانی بیش از حد در این خصوص لازم نیست وبیشتر بیماران بستری در آی سی یو به مدت زمان طولانی را تهدید می کند.

مصاحبه: فائزه تقیلو
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها