برای نخستین بار در کشور

کتاب پلیس مدرسه در اصفهان منتشر شد

رویداد کارآفرینی "نوجوان کارآ" با شعار چگونه در نوجوانی کارآفرین شوم و با محوریت آموزش مباحث کاربردی در حوزه کارآفرینی اجرا می شود.
کد خبر: ۱۳۳۳۵۳۲

چگونه در نوجوانی کارآفرین شومبه گزارش جام جم انلاین اصفهان ؛این رویداد از سوی خانه جوان و با همکاری خانه نوجوان و موسسه نوآفرینان امین که مدرسه کسب و کار و کارآفرینی نوجوانان است و زیرنظر وزارت کار فعالیت می کند، برای نوجوانان 12 تا 18 سال برنامه ریزی شده که آموزش ها توسط تیم تخصصی این مدرسه ارائه خواهد شد.
فاطمه اکبرزاده افزود: گام نخست، استعدادیابی از نوجوانان است که از آن ها خواسته می شود در هر زمینه ای از جمله هنری، ورزشی، ادبی و .. استعداد دارند، فعالیت خود را در قالب های مختلف برای ما ارسال کنند که پس از آن توسط داوران استعدادیابی رغبت سنجی از آنها آزمون گرفته می شود.
وی تصریح کرد: ممکن است برخی نوجوانان ندانند در چه زمینه ای استعداد دارند که از این دسته خواسته می شود درباره خودشان بگویند تا تمام استعدادهای پنهان و پیدا شناسایی شود.
وی ادامه داد: نوجوانانی که استعدادیابی شده اند، از آموزش های آفلاین که در سایت خانه جوان موجود است استفاده می کنند، البته جلسات پرسش و پاسخ به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.
مدیر خانه جوان با اشاره به اجرای مرحله نهایی در سه سطح بیان داشت: در این مرحله، نوجوانانی که استعداد آنها مشخص است، با کمک کوچینگ ها و آموزش هایی که فرا گرفته اند، برای رقابت نهایی آماده می شوند.
اکبرزاده گفت: نوجوانانی که از استعدادهای خود بی اطلاع هستند، باید برنامه توسعه فردی ارائه کرده و با کمک آموزش ها چشم انداز 5 تا 10 ساله طراحی کنند.
وی با بیان اینکه بخش سوم به نوجوانانی اختصاص دارد که علاقه به ایده پردازی دارند، یادآور شد: نوجوانان در این مرحله باید برای حل یک مساله اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی یا مساله ای در حوزه نوجوانان بیزنس پلن بنویسند که در نهایت این سه گروه در سه بخش به رقابت خواهند پرداخت و پس از سنجش مهارت های ارائه شده، برنده نهایی رویداد مشخص شده و آثار برتر به جشنواره خوارزمی معرفی خواهند شد.
وی طراحی دو جلسه آموزشی برای والدین را برنامه ابتکاری رویداد کارآفرینی نوجوان کارآ عنوان کرد و گفت: والدین با فراگرفتن آموزش هایی که به صورت آفلاین ارائه می شود، می توانند در نقش مربی برای نوجوانان عمل کنند.
گفتنی است؛ علاقه مندان برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت www.tavan7.ir مراجعه کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها